» خانه » اخبار » آینده اکانت های مهندسی و مشکلات سیستم حریف یابی

آینده اکانت های مهندسی و مشکلات سیستم حریف یابی

وقتشه که درمورد بیس های مهندسی و سیستم حریف یابی که به تازگی آپدیت شده صحبت کنیم. در طول سال گذشته بیس های مهندسی برای هر کسی که در کلن وار شرکت کرده (چه ساده، چه حرفه ای) موضوع مهمی بوده.

توجه کنید که سوپرسل اخیرا الگوریتم حریف یابی در وار رو در آپدیت سپتامبر 2017 تغییر داده. که میتونید در این«  پست » بخوانید .خط

 

 

بیس‌های مهندسی شده – گذشته یا آینده؟!

تمام موضوع مپ های مهندسی به دو بخش تقسیم میشه – یکی به عنوان تقلب شناخته میشه و دیگری به عنوان نحوه بازی کردن که توسط سوپرسل حمایت شده چرا که هیچ چیزی نمیتونه در مقابلش قرار بگیره.

من از این موضوع خوشم نمیاد ولی سوپرسل تصمیم گرفت که کاری کنه یک کلنی که مپ‌های مهندسی داره در مقابل کلن دیگه ای که مهندسی شده قرار بگیره.

تغییرات روزهای پایانی ماه آگوست باعث شد تا تعداد زیادی از بازیکن ها امیدوار بشوند و بعد از چند هفته وقتشه که یه نگاهی به وضعیت فعلی بندازیم. (البته من دوست دارم نظرات شما رو هم ببینم)

 

 

آپدیت چه تغییراتی را بوجود آورد

قبل از اینکه به صورت ناگهانی بریم به سراغ نظرات بازیکنان، میخوام به شما نشون بدم که این آپدیت دقیقا چی بود. من شنیدم که بعضی ها میگن سیستم حریف یابی به طور کامل تغییر کرده – اما این درست نیست!

سوپرسل اعلام کرد که اونها خیلی بیشتر به قدرت تهاجمی دقت میکنند ولی این قسمت مهم آپدیت نیست – قسمت مهم اینه که اونها طوری روی الگوریتم کار کردند که در آینده به راحتی بتونند تغییراتی در سیستم حریف یابی اعمال کنند.

 

الان مپ مهندسی دارید؟

حریف یابی همیشه در پی این بوده که کلنی با مشخصات خیلی شبیه به کلن شما در زمان جستجو پیدا کنه. طبیعتا به این معناست که هر ثانیه ای که میگذرد سیستم به دنبال کلنی میگرده که بیشتر به کلن شما شبیه است.

خب، من دوست ندارم بیشتر از این نقد کنم که این تغییرات خوب نیستند – بعضی ها ممکنه بگن سیستم جدید حتی از قبلی هم بد تره. بیشتر از 200 صفحه بازخورد وجود داره که 90% از اونها منفی است. تعداد کلن هایی که نبرد های اخیر اونها دارای مشکل بوده هنوز خیلی بالا است.

 

سوپرسل حداقل ديروز خبر داد كه از همه اينا با خبر هست و هنوز هم در مورد سيستم حريف يابي كار ميكنه ( همونطور كه به ياد دارين ، كه اونو قادر به درست كردن سازگاري راحت تري دارن ؟!)

خوب ، اينم از اطلاعيه:

Clash of clans

تشکر از همه بابت ايميل در مورد سيستم حريف يابي وار كه بهمون زدين . ما منتظر اطلاعات هستيم و …(١/٢) كلش او كلنز ( ١٤ سپتامبر ٢٠١٧)خط

 

Clash of clans

(٢/٢) ما منتظر جداسازي هاي بيشتري براي سيستم فعلي هستيم . هرچقدر در امكان باشه قراره اين مطلبو دنبال كنيم ! كلش او كلنز(١٤ سپتامبر ٢٠١٧)خط

 

با چيزي كه گفته شد ، سوپرسل روي اون كه چند ماهه درباره اش ميشنويم كار خواهد كرد .من متوجه هستم كه اين كار بسيار دشواريه كه كلن هايي كه به حد كافي مثل هم هستن رو ر مقابل هم قرار بديم ،ولي در حال حاضر ما بسيار دور تر از اينا هستيم .

  • خب ، پس بعد از اين تغييرات شرايط واست شما چطوري قراره باشه ؟ بهتر ، بدتر و يا يكسان؟
  • خب .كلن وار هاي شما تا چه حد عادلانه بوده؟

مشكل اينه كه كلن هايي كه هفته اي يك يا دو بار وار ميزنن ،اينكارو واسه تفريح انجام ميدن ،ولي باز هم با قصد برد اين كارو ميكنن و اميد دارن.اين كلن ها از اكانت هاي اصلي كه سالها بازيشون كردن و فول مكس هستن استفاده ميكنن.
زماني كه اين كلن ها توي وار مقابل حريفي قرار ميگيرن كه مپ هاي مهندسي دارن ، شانس زيادي واسه بردن ندارن .

 

چرا مهندسي يك مشكل هست؟

مهندسي به معني اينه كه تاون هالتون رو براي مقاوم شدن اپ كنين و لول نيروهاتونو بالا ببريد بدون اينكه دفاعي تازه بخرين .

اين براي اين نوع مپ ها وزن وار كمتري خواهد داد ، ولي با باخت سه ستاره و به دست اوردن شش ستاره . اما در برگشت اونا مقابل حريفي قرار ميگيرن كه تاون هال ١٠/ ١١ كمتري دارن ، در نتيجه قادر به جمع كردن ستاره هاي بيشتر از حريف نيستن.
اول از همه ، اين از زماني كه اشتباه بي قاعده استفاده نميكنه تقلب نيست . اونا فقط اپگريد هارو با فهميدن اينكه سيستم حريف يابي چطور كار ميكنه ، اولويت بندي ميكنن .

 

ورود به کانال تلگرام عضویت در پیج اینستاگرام

 

نظرات
  1. HOSSEIN گفت:

    سلام میشه بگین چطوری اکانت مهندسی درست کنم

  2. Parsa_poorsh گفت:

    من یه اکانت مهندسی دارم که تازه تان هال ۷ شده میخوام براش تسلا بگیرم چون خیلیا گول میخورن وقتی میبینن توپ لول ۱ دارم میان بزنن میبینن تسلا بالا اومده 

    و توی وار مجبورن ۲ تا اتک بزنن و توی وقت عادی هم کاپ میگیرم و هم منابع محافظت میشه ولی بعضیا میگن اگه تسلا بگیری وار سخت میشه الان من توی یه دو راهی هستم جواب بدید لطفا

  3. علی گفت:

    درست کردن اکانت مهندسی بدون جم خریدن و یا استفاده از ربات خیلی هم ساده نیست.
    من یک سال روی یک اکانت کار کردم و دفاعی نداشت و وزن وارش خیلی کم بود ، حتا هیرو و نیروهای حمله اون هم کم بودن .
    به اشتباه یک اینفرنو خریدم وزن وار به بالای تان ۹ افزایش پیدا کرد و دیگه بدردم نخورد و خراب شد.
    الان دوباره دارم رو یکی دیگه کار میکنم و یک سال کامل دیگه باید زمان بگذارم .
    بنظرم هوش و زحمت در بازی باید یکی از فاکتورهای مقایسه تیم ها باشه .
    نباید تیم های مهندسی فقط باهم مسابقه بدن ، این ظلم در حق تیم های قوی تره که هیچ شانسی برای پیدا کردن رقیب ساده نداشته باشن.
    و امتیاز دادن به تیم های ضعیف و بدون برنامه ریزی برای اینکه رقیب های ساده داشته باشن ، هر گروه بازنده ، بی نظم و بدون هوشی که برای تیم زحمت زیادی نکشیده ، فقط چون اعتراض کرده نباید از حقوق بیشتری برخوردار باشه .
    این منصفانه نیست.
    اکانت های مهندسی حق کسیو نمیخورن ، ساختن یک اکانت مهندسی بخاطر ضریب بالای از دست دادن منابع خیلی خیلی از ساختن اکانت معمولی سخت تره و در اون قانون شکنی نشده بلکه از هوش بیشتری جهت افزایش قدرت حمله تیم در قابل تیم دشمن، هم وزن استفاده شده.
    تازه این همه زمان برای انتخاب حریف مناسب بشدت روی کیفیت بازی اثر منفی گذاشته

  4. محمود گفت:

    سلام خسته نباشید ی باگ جالب تو بازی دیدم خواستم بهتون نشون بدم اگه جالب بود بزارین کانالتون
    http://uupload.ir/files/laxt_photo_2017-09-17_22-24-38.jpg