» خانه » آموزش » راه حل های احتمالی برای اکانت های مهندسی

راه حل های احتمالی برای اکانت های مهندسی

 

درمورد اکانت مهندسی بارها صحبت کردیم و بطور تخصصی به شرح هویت اکانتهای 0.5 و 0.1 قبلا پرداختیم. در اعلامیه ای که توسعه دهنده های خود سوپرسل در اون جلسه پرسش و پاسخ معروفشون دادن اذعان کردن بدون آسیب به بقیه کاربرا و ایجاد زحمت نمیشه براحتی از دست اکانتهای مهندسی راحت شد.

 اگه خیلی سریع بخوایم برا معضل اکانتهای مهندسی راه چاره ای بگیم گزینه های پیش رومون اینهاست:

  • در الگوریتم تعیین حریف وار موارد غیرملموسی تعبیه بشه(مثلا کلنهای مهندسی در برابر کلنهای مهندسی قرار بگیرن)
  •  تعیین حداقل احتیاجات قبل از اینکه شما اجازه پیدا کنید تا به تاون هال بعدی برید.
  •  استانداردهای تورنومنتی مثل چیزی که توی کلش رویال الان شاهدش هستیم که دفاع خود به خود خودش رو وفق میده.

تنها چیزی که میشه ازش مطمئن بود اینه که سوپرسل گام های اجبار کننده ای در آپدیت پیش رو نخواهد گذاشت.

دلیل هم اینه که: بارها و بارها توسعه دهنده ها بیان کردن بخش های عظیمی از کدهای وار مربوط به تعیین حریفه و در این بخش ها سعی شده تیغ تیز اکانتهای مهندسی کند بشه. همچنین به طرق مختلف سعی شده گهگاه نظر کاربرها رو درمورد ایجاد اجبار برای رعایت حداقل آپگرید برای رفتن به تاون هال بعدی، پرسیده بشه.

ایجاد هر قید و اجباری از جانب سوپرسل منجر به آسیب به طیف گسترده ای از کلشرها میشه. از اکانت های 0.1 که با دفاع سستشون گریبانگیر هستن تا اکانت های مهندسی تاون هال 10 که دوست نداشتن اینفرنو بذارن.

 درنهایت وضعیت پیش آمده درمورد اکانت های مهندسی درصورتی که فکر درستی درموردش نشه عاقبت خوشی نخواهد داشت. در حال حاضر کلنها با اکانتهای عادلانه و غیرمهندسی شرایط دشواری رو سپری میکنن و از سوی دیگه کلنهای با اکانت مهندسی هزینه زمان و منابع سرسام آوری برای رسیدن به جایگاه فعلیشون کردن.

 باید دید آپدیت پیش رو بطور کلی زمین بازی رو میتونی به نحوی از نو بچینه که معضل اکانتهای مهندسی شده بسهولت حل و فصل بشه؟ 

 

image

 


عضویت در کانال تلگرام عضویت در پیج اینستاگرام