» خانه » اخبار » چشم اندازی از آینده کلش آو کلنز از زبان مدیران سوپرسل

چشم اندازی از آینده کلش آو کلنز از زبان مدیران سوپرسل

چشم اندازی از آینده کلش آو کلنز از زبان مدیران سوپرسل

 

این خیلی خوبه که ما نگاهمون به آینده باشه اما شاید به عمقی بیش از اضافه شدن مقداری آپشن سالگرد نیازه تا بتونیم درک مناسبی نسبت به تحولات آتی و بلند مدت این بازی داشته باشیم. ما سعی کردیم ضمن پوشش اخبار سالگرد، اخبار مربوط بهتوسعه دهندگان رو هم رصد کنیم.

سوپرسل همیشه به کلش آو کلنز به عنوان سوگلی خودش نگاه کرده و ایده های خام رو با آزمون و خطاهای بسیار، ابتدا روی بازی های دیگش اجرا میکنه و درصورت گرفتن بازخورد مثبت با بومی سازی بر روی محیط کلش آو کلنز اونها رو با احتیاط فراوان به این بازی میاره.

در “آپدیت عظیم” همه ما انتظارات بسیاری داشتیم تا حالتهای تیمی خاصی به بازی اضافه بشه درحالیکه سوپرسل جنبه فردی بازی رو گسترش داد و ما رو کماکان منتظر نگه داشت.

سوپرسل هم قطعا میدونه یه بازی فقط با رشد جنبه تیمیشه که میتونه جلب توجه کنه و تمامی ابزارها و جذابیت های گرافیکی همه و همه باید درجهت توسعه این بخش باشه.

در ادامه فرد سوال کننده همون انتظاراتی رو میگه ما همه در ذهن داشتیم. و پاسخ یکی از مدیران سوپرسل به اون میتونه بهمون بگه آینده کلش آو کلنز در بخش تیمی قراره به چه سمتی حرکت کنه.

 

پرسش: من هميشه فک ميکردم اين يه مقدار عجيبه که يه بازي که به اين خوبي توسعه داده شده از اون نوع کلاسيک غول مرحله آخر(!) نداره. تعداد بسياري از بازي هاي تيمي که من بازي کردم و بصورت رايگان اما با خريد درون برنامه اي بودن همگي به نوعي در مسير بازي منجر به روبرو شدن با يه نوع چيز خيلي قوي ميشدن که نياز بود تا اعضاي تيم همه باهم در شکست اون همکاري کنن.
البته خيلي هم به نوع بازي مرتبط نميشه، من بازي هاي از نوع کارتي يا حتي جنگي يا استراتژيکي هم بازي کردم که نياز ميشده برا گذر از مراحل يا روبرو شدن با نيروهايي تمام افراد تيم باهم کار کنن.
کار تيمي کردن با هم تيمي ها و زمان و منابع رو براي کمک کردن به هم تيمي ها گذاشتن هميشه لذت بيشتري داشته تا اونا رو فقط خرج خودمون کنيم براي کاراي انفرادي.
مطمئنم نيستم که چطوري ميشه بهترين راه پياده سازيش رو توي بازي اي مثل کلش پيدا کرد.
صرفا براي مطرح شدن ميگم اما، شما ميتونستين يه بيس خيلي قوي ميدادين(مشابه بوم بیچ) و به هر نفر توي کلن دوتا اتک ميدادين و بمرور اين بيس مشکل و مشکلتر ميشد و دميج زدن بهش هم بمرور مشکل تر ميشد. اين جريان منجر به اين ميشد که تمام تيم بايد يه استراتژي واحدي رو براي شکست اين بيس دنبال ميکردن. مثلا نفر اول با هوگ يه بخش بیس رو بزنه که ايردفنس لول 8 رو داره و نفر بعدي ميتونست بقيه بيس رو با کمکي که نفر اول بهش داده بزنه.
بسته به اينکه هر کسي چقدر در اين حمله به بيس بسيار قوي مشارکت کرده ميشه بهشون پاداش هم داد، شايد منابع يا شايد به بهترين ها حتي جم هم پاداش داد. يا شايد اون افراد بطور موقت به نوعي امتياز ويژه دست پيدا کنن. يا کلنهاي تاپ بهشون پرک هاي خاصي تعلق بگيره. يا حتي نيروي خاص يا چيزي مثل بوست برج ساعت براي مدتي محدود.
و حتي شايد ميتونست بطور متقابل نيروي بسيار قوي به بيس ما حمله کنه.
با اين موارد ميشد اون حالت يه چيز قوي براي چالش هاي داخل بازي رو داشت تا بازهم تاپ کل ها باهم درش رقابت کنن. و البته اون جا ديگه خبري از تقلب کردن نيست.

پاسخ: 
فرض شما اين بوده که ما همين الان در حال انجام اينکارا نيستيم!

هنوز نميشه در موردش صحبت کرد يا چيزي ارائه داد اما ماهم عاشق اين جور محتواها هستيم.


ورود به کانال تلگرام عضویت در پیج اینستاگرام