» خانه » آموزش » گلچینی از بهترین مپ های بیلدرهال 4 تا 6 (سپتامبر 2017 – شهریور 96)

گلچینی از بهترین مپ های بیلدرهال 4 تا 6 (سپتامبر 2017 – شهریور 96)

مپ های بیلدربیس همیشه باید به روز باشن چون تکنیک های جدید اتک تو بیلدربیس خیلی سریع تر از مپ اصلی هماهنگ میشن. و قابلیت عوض کردن نیروها قبل از شروع حمله به اونا اجازه سریع تر وقف دادن میده. تو اینجا من برای شما چندتا مپ بیلدربیس جمع کردم که بتونین استفاده کنین.

مپ های مورد علاقه بیلدرهال 3 تا 6 برای سپتامبر 2017

اول یه تذکر کوچیک بدم، شما علاوه بر این میخوایین مکان تله ها رو هم بدونین و اونارو هم یه کوچولو سازگار کنین. بعضی از این مپ ها خیلی سریع قشنگ معروف میشن پس مردم جای تله هارو میدونن که یه عنصر خیلی مهم تو دیفنس هست.

خط

مپ های بیلدرهال 4

مپ های بیلدرهال 4 آنتی جاینت: این مپ بیلدر4 خوب کار میکنه چون نقطه های ورودی توجه جاینتارو جلب میکنن پس هیچ نقطه ای توی کل این بیس نیست که جاینتا بخوان دیوارارو بشکونن – پس باید راهی رو برن که پر تله هست. اتکر از طرف پایین حمله کنه اینو از راه سخت خواهد فهمید و طرف شمالی توسط کراشر و محدوده کنون های کنار بیلدرهال به خوبی محافظت میشن.

مپ های بیلدرهال 4: کراشرو طوری تنظیم کنین که تمام نیروهایی که میانبری به بیلدرهال میزنن به پوش ترپ ها برخورد کرده و به کنار کراشر انداخته بشن.
همه اتکرا باید قسمت عقبی بیسو تمیز کنن که خیلی سخت تر از اونی هست که دیده میشه.

مپ های بیلدرهال 5

مپ بیلدرهال 5 آنتی 2: این مپ یه رویکرد هوشمندانه برای جلوگیری از اتک 2ستاره داره. اتکر ازپایین بیس میتونه با تمام نیروهاش (فرقی نمیکنه چه نیرویی باشه) به بیلدرهال هجوم ببره اما بعدش توی گرفتن بیشتر از 50 درصد شکست میخوره یا حمله کردن از طرف دیگه به اونا اجازه نمیده که به بیلدرهال برسن که دوباره یه اتک 1ستاره میشه ?

مپ بیلدرهال 5 آنتی جاینت و بربر/آرچر: توی این مپ که یجورایی الماس مانند سازگار شده، دو گزینه برای اتکر وجود داره. از بالا حمله کردن و گذشتن از کراشر به همراه باخت های بزرگ ویا حمله کردن از طرف پایین. طرف پایین راحت تر دیده میشه، ولی قراره خیلی سخت بشه که از هردو ردیف دیوارها رد بشن چون تمام نیروها به جز نیروهای هوایی و بمبر به صورت خودکار به طرف راست و چپ میرن.

مپ بیلدرهال 5 با محل ورود نیروها: دلیل اینکه من این مپو خیلی دوس دارم این واقعیته که بصورت جادویی به کراشر هدایت میکنه. این تقریبا برای اتکر غیرممکنه که از فریب خوردن توسط محل های ورود نیرو اجتناب کنن و تله ها و زدن کراشر از راه دور غیرممکنه.

مپ بیلدرهال 6: من صادقانه متنفرم وقتی که به این بیس میرسم چون من هیچوقت بیشتر از یه 2ستاره در مقابل این مپ نتونستم بگیرم و اکثر وقتا زمانی اتفاق میفته که روستر یا مولتی مورتار درحال آپگرید بودن.
یه چیزی هست که ماشین بتل همیشه به کراشر نزدیک میشه و به دابل کنون میشه و سریع ناک اوت میشه.

مپ بیلدرهال 6 آنتی 3: این مپ همچینین شبیه مپ بالایی عمل میکنه و من هم توصیه میکنم که تویه یه گوشه قرارش بدین چون این کارو واسه نایت ویچا غیرممکن میکنه که اتک بزنن (اونا به مسافت نیاز دارن)

مپ بیلدرهال 6 آنتی 3 : اولین باری که من اینو دیدم فک کردم که شاید یکی از راحت ترین مپا برای زدن باشه، ولی من اشتباه کردم. خیلی سخته تا اینو به همراه قدرت آتش دیوانه وارش زمین گیر کنیم و طرف های بالایی نیروهارو به طرف گوشه میبره.

همچنین، کراشر قابلیت اینو داره که به ماشین بتل یا جاینت از پشت دیوار همونطو که میبینین ضربه بزنه:

طرف پایین خودکشیه چون ترپ هایی که نیروهارو به خودشون میکشن تمام نیروها با هیت پوینت بالا (مثلا جاینت یا ماشین بتل) دوباره به سمت بیرون هدایت میکنه و دمیج خیلی آسیب پذیری بهشون وارد میکنه.

خط

 

ورود به کانال تلگرام عضویت در پیج اینستاگرام