کنترل هیروها در اتک

هیرو

 

مطمئنا شما خیلی اوقات هیروهای خود را برای پشتیبانی از نیروهای خود رها کرده اید و انتظار دارید که اتک شما موفقیت آمیز شود اما میبینید که هیروها چیزی متفاوت با انتظار شما انجام میدهند و اتک شما با شکست مواجه میشود. در این مطلب یاد میگیرید که چگونه هیروها عمل میکنند و به چه صورت باید آن ها را کنترل کرد تا اتک شما خراب نشود.

هیروها به چه صورت رفتار میکنند
همانطور که میدانید ما قبل از هر آموزشی تنوری آن روش را برای شما توضیح میدهیم. در ابتدا به شما نشان خواهیم داد که هوش مصنوعی هیروها به چه صورت کار میکند. خیلی ها فکر میکنند که بربرکینگ شبیه یک بربر و آرچر کویین شبیه یک آرچر معمولی رفتار میکنند اما این فکر اشتباه است.

هیروها قوانین خاص خودشان را دارند و بعضی اوقات به صورت عجیب رفتار میکنند. به شما خواهیم گفت که چرا چنین چیزی اتفاق می افتد و چگونه میتوانید آن ها را کنترل کنید.

 

محدوده بینایی و محدوده عمل هیروها

احتمالا اصطلاح محدوده بینایی را خیلی نشنیده اید. محدوده بینایی یک هیرو تعیین میکند که تا چه مصافتی را میتواند ببیند و تخمین بزند که در ادامه کدام ساختمان را میتواند مورد هدف قرار دهد. با یک مثال توضیح خواهیم داد :

 

 

اگر کینگ به سراغ سربازخانه برود خیلی آسان تر خواهد بود. اما بجای اینکار به سراغ دیوار میرود :

 

 

این رفتار به این دلیل محدوده بینایی است. کینگ نمیتواند سربازخانه را ببیند و فقط دارک الکسیر را در محدوده بینایی خود میبیند و به سراغ آن میرود که پشت دیوار قرار دارد.

اما کار پیچیده تر هم خواهد شد. اکنون آرچر کویین به اتک ملحق میشود. به تصویر نگاه کنید :

 

 

به طور عادی شما توقع دارید که آرچر کویین به سراغ مخزن طلا برود همانطور که کینگ درحال رفتن به سمت آن است تا بتواند بعد از آن هم به سراغ تاون هال برود. واقعا چه چیزی اتفاق افتاده است :

 

 

میبینید که او به سراغ سربازخانه میرود ! این رفتار به دلیل است که آرچرکویین محدوده بینایی بیشتری نسبت به بربرکینگ دارد:

  • بربرکینگ محدوده بینایی 8 کاشی دارد
  • آرچرکویین محدوده بینایی 9 کاشی دارد

این بدان معناست که این دو هیروها همیشه به سراغ یک ساختمان مشخص حرکت نمیکنند و باید به این نکته توجه داشته باشید.

 

اولویت های حمله برای هیروها

هیروها همیشه طبق اولویت های خود حمله میکنند. آن ها ساختمان مرکزی را ترجیح نمیدهند اما اگر نیروهای دفاعی کستل یا تله های اسکلتی وارد بازی شوند اولویت آن ها تغییر میکند و به سراغ آن ها میروند. وقتی یکی از این نیروها را ببینند به سراغ آن میروند و بعد از آن به سراغ نیروی بعدی میروند و بعد از همه آن ها به سراغ ساختمان ها میروند.

این یک دلیلی است که بعضی اوقات هیروهای شما مسیر حرکتشان تغییر پیدا میکند. اگر در اتک های خو از طلسم پرش استفاده کنید این تغییر مسیر بیشتر رخ خواهد داد و هیروهای شما برای دسترسی به این نیروها از روی دیوارها میپرند.

 

حتما مطالعه کنید: ترفند و نكاتى براى آموزش بهتر و سریعتر ساخت نيرو

 

نکات عملی برای کنترل هیروها

حالا که نحوه رفتار هیروها را کمی بهتر متوجه شدید میخواهیم به شما تعدادی ازمثال هایی که باید سعی کنید هیروها به جایی بروند که شما توقع دارید را نشان دهیم. 3 حالت وجود دارد که هیرو شما مسیر خود را تغییر می دهد و درست حرکت نمیکند:

  1. در اطراف مپ، زمانی که در مسیر نادرست حرکت میکنند
  2. در زمان یورش نیروهای شما، زمانی که نیروهای شما به سمت مرکز حرکت میکنند اما هیروها به اطراف حرکت میکنند
  3. در زمان پاکسازی مپ ، زمانی که شما توقع دارید به سراغ تاون هال بروند اما این کار را نمیکنند

کنترل هیرو زمانی که به اطراف حرکت میکند

بهترین مثال زمانی است که شما میخواهید کویین والک را انجام دهید یا میخواهید بربرکینگ ساختمان های اطراف را پاکسازی کند تا درصد تخریب خوبی را بتوانید از اتک بگیرید. اما زمانی که شروع میکنید آن ها به سمتی حرکت میکنند که شما توقع ندارید و در مسیری قرار میگیرند که سریع از بین خواهند رفت.

این حالت به راحتی قابل پیشگیری است. تمام کاری که باید انجام بدهید این است که هیرو خود را در نقطه درست بین ساختمان ها رها کنید. به مثال زیر توجه کنید :

 

 

شما میخواهید که کویین به سمت بالا حرکت کند. تمام کاری که باید انجام دهید این است که آن را بین دوساختمان رها کنید، اما کمی نزدیک به یک ساختمانی که نمیخواهید از آن سمت حرکت کند.

گیج کننده است ؟ در این مثال کویین بین دو ساختمان سربازخانه سیاه و کمپ نیروها رها میشود.

کویین کمی نزدیک تر به کمپ نیروها قرار دارد پس اول شروع به تخریب آن میکند. بعد از آن به سراغ سربازخانه سیاه میرود و بعد از به سراغ آرچرتاور میرود و بعد از آن به سراغ مورتار و بعد از آن هم به سراغ مته اکسیرسیاه.

نکته ای که باید مدنظر داشته باشید این است که ساختمانی که اول تخریب میکند فونل شما را ایجاد میکند. چون با تخریب شدن آن شکاف بزرگتری نسبت به فاصله با ساختمان در سمت مقابل ایجاد میکند.

هیروهای خود را به نیروها محلق کنید

یک مثال دیگر این است که بربرکینگ یا آرچرکویین از پیوستن به نیروها خودداری میکنند و در اطراف مپ حرکت میکنند.

 

دو مورد وجود دارد که اجازه اینکار را به هیروها ندهند :

  1. آن ها را خیلی دیر یا خیلی زود رها نکنید
  2. صبر کنید تا فونل ایجاد شود

پس زمان درست چه زمانی است؟ شما باید صبر کنید تا ساختمان های اطراف از بین بروند نه اینکه ردیف اول ساختمان های داخلی تخریب شود:

 

 

 

 

ایجاد فونل برای هیروها و حرکت به سمت تاون هال

بعضی اوقات کویین را نگه میداریم تا برای تخریب تاون هال ارسال کنیم. اما بعضی اوقات به سراغ ساختمان دیگری حرکت میکند.

درواقع دو حالت وجود دارد که شما ممکن است با آن مواجه شوید :

  1. شما مطمئن نیستید که هیرو به سراغ تاون هال برود چون تاون هال انتخاب دقیقی نیست
  2. هیرو شما به سراغ تاون هال میرود اما در مسیر خود از بین میرود

در هر دوحالت باید از تعدادی نیرو برای دید زدن مسیر استفاده کنید.

 

ارسال یک نیرو برای فهمیدن اینکه هیرو به چه سمتی حرکت میکند
این مثال حالتی است که شما مطمئن نیستید که آیا هیرو به سراغ تاون هال میرود یا خیر :

 

 

ممکن است که به سراغ ساختمان های دیگر بروند پس بهترین راه برای تست کردن این موضوع داشتن یک مینیون و ارسال آن است تا ببینید آیا مینیون به سراغ تاون هال میرود یا خیر اگر رفت پس میتوانید هیرو خود را به راحتی ارسال کنید تا به سراغ تاون هال برود:

 

 

پس همیشه سعی کنید چند مینیون با خود داشته باشید تا بتوانید این موضوع را تست کنید.

اگر مینیون اول به سراغ تاون هال نرفت :

 

 

مسیر را برای حرکت هیرو پاکسازی کنید

حالت دیگری که ممکن است اتفاق بیافتد مخصوصا زمانی که از اتک هوایی استفاده میکنید وجود تله های هوایی در مسیر است. اگر تله اسکلتی در مسیر حرکت هیروها به سمت تاون هال قرار داشته باشند در طول مسیر متوقف میشوند و شروع به از بین بردن اسکلت ها میکنند و بعد از آن ممکن است مسیر حرکت آن ها تغییر کند.

در این مورد شما میتوانید از 1 یا 2 دیوارشکن استفاده کنید چون دیوارشکن ها مستقیم به سمت تاون هال (یا دیوارهال نزدیک آن) حرکت میکنند و این تله ها را فعال میکنند.

 

نتیجه گیری

میبینید که هیروها هوش مصنوعی متفاوت و پیچیده ای دارند و بعضی اوقات درک آن سخت است. با دانستن بعضی از این قوانین میتوانید به راحتی آن ها را کنترل کنید و در مسیری که میخواهید آن ها را به حرکت دربیاورید.

 

 

ورود به کانال تلگرام عضویت در پیج اینستاگرام

درباره ی سرشار کیانی

پنج سال هست كه در زمينه كلش به صورت حرفه اي فعاليت دارم و به صورت جدي و حرفه اي از سال 94 است كه در زمينه اخبار و آموزش كلش اف كلنز فعالیتم را در فضاي مجازي شروع كردم قبل از آن هم به نویسندگي در زمينه موزيك و ويديو كليپ فعاليت داشتم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

Click to Insert Smiley

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeletonBunnyCatCat 2ChickChickenChicken 2CowCow 2DogDog 2DuckGoatHippoKoalaLionMonkeyMonkey 2MousePandaPigPig 2SheepSheep 2ReindeerSnailTigerTurtleBeerDrinkLiquorCoffeeCakePizzaWatermelonBowlPlateCanFemaleMaleHeartBroken HeartRoseDead RosePeaceYin YangUS FlagMoonStarSunCloudyRainThunderUmbrellaRainbowMusic NoteAirplaneCarIslandAnnouncebrbMailCellPhoneCameraFilmTVClockLampSearchCoinsComputerConsolePresentSoccerCloverPumpkinBombHammerKnifeHandcuffsPillPoopCigarette

ادامه مطالب با >>
عضویت در تلگرام