Iwo Zakowski (مدیر مارکتینگ سوپرسل) در RovioCon 23 در هلسینکی یکی از سخنرانان بود. Pocket Gamber جزئیات اصلی را منتشر کرد، و در زیر نتایج کلیدی از ارائه آمده است.
به گفته ایشون Supercell – Hay Day، Clash of Clans، Boom Beach، Clash Royale و Brawl Stars – دارای 200 میلیون کاربر فعال ماهانه (MAU) است.
بازیهای شرکت به صورت ارگانیک محبوب میشوند – به عنوان مثال، 68٪ بازیکنان Clash of Clans با استفاده از تبلیغات دهان به دهان به بازی وارد شده اند و فروشگاههای برنامهها تنها 15٪ از کاربران را به داخل میآورند.
در ماه سپتامبر، تعداد کاربران فعال روزانه (DAU) در Clash Royale از 13 میلیون به بیش از 14 میلیون افزایش یافت و دلیل این افزایش شراکت Supercell با Chess.com بود.
Supercell برای آینده اهداف جسوری دارد و Zakowski میگوید که تیم نیاز دارد “بازیهایمان را مشهور کنیم و آنها باید بخشی از فرهنگ جهانی شوند”.
Iwo Zakowski در آوریل 2023 به Supercell پیوست. قبل از آن، او به عنوان رئیس بازاریابی برند جهانی در Burger King و مدیر بازاریابی در دانون کار کرده بود. با وجود تازگی ورود به صنعت بازیها، او در مسیری است که به Supercell کمک میکند تا بر روی استراتژی کسب و کارش ارائه دهد.
Supercell، که برای معروف کردن دهها بازی در مراحل ابتدایی شهرت دارد، از مدتی قبل به فعالیت فعالیتهایش در زمینه توسعه پرتفوی وارد شده است. پس از دور شدن از مفهوم تیمهای کوچک، هنوز نتوانسته است در واقعیت بازار جدید پا به عرضه بگذارد و حداقل یک عنوان جدید را به عنوان یک لانچ جهانی به ارمغان آورد.
شرکت در سال 2023 با پنج بازی گوشی هوشمند در دست توسعه وارد شد. یکی از آنها، Floodrush، پس از سه ماه در بتا از دست رفت. در حال حاضر، Supercell با Clash Mini (هنوز در مدت حدود دو سال در نسخه بتا و محدود است)، Clash Heroes (آخرین اخبار مربوط به آن در اواخر سال 2021 منتشر شد)، Squad Busters (در حال حاضر در بتا است) و عنوان جدیدا اعلام شده است ادامه میدهد.