» خانه » مطالب » معرفی چند محصول آرایشی برند معتبر

معرفی چند محصول آرایشی برند معتبر

معرفی چند محصول آرایشی برند معتبر

پنکیک دو کاره دایسل Daycell

بسیاری از بازخوردهای بانوان ایرانی، حاکی از قدرت پوشانندگی بالای پنکک دایسل است. این برند که متعلق به کشور کره جنوبی است؛ خوش درخشیده و در حال‌حاضر، پنکیک دوکاره دایسل یکی از مشهورتین پنکک‌ها به شمار می‌رود.

هم‌چنین پنکک لاکورت و پنکک اتود نیز دو محصول دیگر کره‌ایِ گلچین‌شده توسط  فروشگاه اینترنتی شیک فام در این زمینه به شمار می‌روند که دست‌کمی از برند دایسل ندارند و دارای ویژگی‌های خاص خود، از جمله ترکیبات ضد پیری هستند.

شما به‌راحتی می‌توانید در وب‌سایت فروشگاه شیک فام  دست به مقایسه‌ی قیمت‌ِ هریک از انواع پنکک‌ها زده و مناسب‌ترین آن را برای خود انتخاب کنید. ما به‌صراحت، اعلام می کنیم که  فروشگاه اینترنتی شیک فام در تمام مراحل خرید در کنار شما خواهد بود و تضمین‌های ذکر‌شده برای محصولات آن، صد درصد واقعی است. و یک خرید ارزان شیک فام به شما هدیه خواهد داد

کرم پودر دایسل daycell

مشخصات کلی کرم پودر دیسل

  • کشور سازنده :کره جنوبی
  • برند :دایسل Daycell
  • وزن : 95 گرم
  • مقدار :35 میلی لیتر
  • صورت
  • SPF:ندارد
  • حاوی:مواد معدنی
  • فاقد:چربی

کرم پودر الارو Ellaro 

کیفیت در لوازم‌آرایشی با سلامتی و زیبایی مصرف‌کنندگان ارتباط مستقیم دارد. کرم پودر الارو Ellaro  یکی برندهای شناخته‌شده و معتبر در جهان هست که مشتریان زیادی علی‌الخصوص در کشور خودمان دارد. کرم پودر الارو Ellaro اصل یکی محصولات ارزشمند در بین برندهای شناخته لوازم‌آرایشی به‌حساب می‌آید. شاید رقبای قدرتمندی برای این کرم پودر نظیر کرم پودر اتود Etude در بازار وجود داشته باشد. که آن مدل هم در نوع خود برندی خوب و باکیفیت محسوب می‌شود اما تمایز کرم پودر الارو Ellaro بیشتر به خاطر خواص ضد چروک محصول ،کرم پودر الارو Ellaro فاقد چربی بودن آن و سازگاری کرم پودر با پوسته‌ای چرب دانست. این روزها که بازار لوازم‌آرایشی با برندهای تقلبی و غیرمجاز پرشده است. فروشگاه شیک فام با خرید محصولی ضمانت شده نه‌تنها زیباتر به نظر می‌رسید بلکه می‌دانید از سلامت پوست خود با خرید این محصول حمایت کرده‌اید.

 

ویژگی‌های کرم پودر الارو Ellaro

این برند خوش‌نام فاقد پارابین است. از طرفی ضد چروکی ممتاز به‌حساب می‌آید و موجب کاهش خطوط سطحی روی پوست می‌شود لازم به ذکر است که بر روی پوست بسیار سبک هست و مناسب پوسته‌ای چرب است. دارای مواد مات‌کننده‌ای است که موجب می‌شود جلوی براقی زننده‌ی پوست شمارا بگیرد. برای همه نوع پوستی مناسب است علی‌الخصوص پوسته‌ای چرب و مستعد آکنه. این کرم پودر قابلیت نفوذ در لایه‌های پوست را دارد و موجب می‌شود تا مواد ضد چروک به‌خوبی وارد پوست گردند. قیمت کرم پودر الارو Ellaro به نسبت کیفیت و سلامت محصول برای مشتریان ایجاد ارزش کرده است. اگر از دسته افرادی هستید که پوستی چربی‌دارند و براق ماندن کرم پودر روی بینی شما موجب ناراحتی شما شده است، پیشنهاد ما به شما آن است که این کرم پودر الارو Ellaro برای پوست پرب را بدون هیچ تردیدی به سبد خرید خود اضافه کنید.