» خانه » مطالب » ماشین های اجاره ای کیش

ماشین های اجاره ای کیش

ماشین های اجاره ای کیش

خیلی از ما دوست داریم که در سفرمان به کیش سوار مازراتی، پورشه و یا دیگر ماشین‌های لاکچری که مشابه‌شان را ممکن است در دیگر شهر‌ها نتوان دید، شویم. اگر فکر می‌کنید که هیچ وقت نمی‌توانید سوار همچین ماشین هایی شوید تصورتان اشتباه است و اجاره ماشین آمریکایی در کیش می‌تواند یکی از تفریحات هیجان انگیز برای شما باشد. تفریحی که کارتان را راحت می کند و به راحتی می‌توانید در جزیره کیش به گشت و گذار بپردازید. اجاره انواع ماشین در کیش از بهترین تصمیماتی است که می‌توانید در سفرتان بگیرید. در واقع با اجاره ماشین می‌توانید از زمان سفر استفاده بهینه تری کنید و در مدت زمان کوتاه، به جاهای بیشتری سر بزنید.مطمئن باشید که از اجاره خودرو در کیش پشیمان نخواهید شد، در سریع‌ترین زمان ممکن هر مدل ماشینی که دوست دارید را می توانید در اختیار داشته باشید.

شرایط اجاره خودرو در کیش چیست؟

اگر یکی از دغدغه‌های شما برای سفر به کیش چگونگی اجاره خودرو می باشد، با ما همراه باشید تا شرایط و چگونگی رنت خودرو در کیش را به تفصیل برای شما توضیح دهیم.

 مجموعه معتبر کرایه ماشین در کیش

اولین گام تحقیق و بررسی به منظور پیدا کردن مجموعه معتبر برای ارائه خدمات رنت خودرو می‌باشد . در غیر اینصورت ممکن است با مشکلاتی مواجه شده و تجربه خوبی برای شما رقم نخورد. کیش استریت با فراهم آوردن مجموعه از متنوع‌ترین مدل‌ها و همچنین امکان انتخاب ساعت و محل دریافت خودرو، امکان کرایه ماشین در کیش را در هر ساعت از شبانه روز برای شما فراهم آورده است. لازم به ذکر می‌باشد با توجه به شیوع کرونا ویروس و همه‌گیری این بیماری، این مجموعه تمامی اتومبیل‌های خود را پیش از تحویل به مشتریان عزیز به طور کامل ضدعفونی می کند.

بودجه مورد نظر برای انتخاب ماشین اجاره‌ای در کیش

یکی دیگر از فاکتور‌هایی که می تواند نقش مستقیمی بر انتخاب شما داشته باشد، بودجه شما برای کرایه اتومبیل می باشد. بنابراین شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به  لیست قیمت اجاره ماشین در کیش، متناسب با نیاز و بودجه خود یکی از انواع خودرو‌ها را انتخاب کنید. در کیش استریت شما با هر بودجه ای امکان کرایه خودرو مورد نظر خود را خواهید داشت. ما امکان کرایه خودرو ارزان در کیش برای گردشگران عزیز فراهم آورده ایم.

رنت خودرو در کیش

جزیره کیش با تمام جاذبه‌های گردشگری خود توانسته است به قطب گردشگری سواحل جنوبی کشور تبدیل شود که علاوه بر هموطنان عزیز، پذیرای گردشگران خارجی نیز باشد. با توجه به موقعیت این جزیره، امکان سفر با خودروی شخصی مقداری مشکل می باشد و به همین دلیل نیاز به اجاره خودرو در جزیره کیش وجود دارد.
اگر شما نیز سفر به این جزیره اعجاب انگیز را انتخاب کرده اید به این نکته توجه داشته باشید که در اختیار داشتن یک ماشین لوکس می تواند هیجان این سفر را دوچندان کند. همه ما لذت رانندگی با یک ماشین لوکس فول امکانات را دوست داریم؛ حال اگر این خودرو در طول سفر همراه شما باشد، می تواند لحظاتی سراسر هیجان و خاطره را برای شما رقم بزند.
ما برای شما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا در زیباترین جزیره مرجانی خلیج فارس بتوانید لحظات خاطره انگیزی را تجربه کنید و هیچ نگرانی بابت تهیه اتومبیل مورد نظر خود نداشته باشید. شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود یکی از انواع خودروهای موجود در لیست را انتخاب نموده و هیجان سفر خود را دو چندان نمائید.

جزیره ی کیش که ترکیبی از طبیعت فوق العاده و امکانات مدرن می باشد، در چندسالِ اخیر به یکی از قطب های گردشگری کشور تبدیل شده است. تفریحاتی که در این جزیره ی زیبا رایج می باشند، تنها و تنها در کیش امکان پذیر می باشند، تفریحات جذابی مانند غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس، موج سواری، پارک آبی مجهز، دلفیناریوم. در این میان اما، اجاره خودرو در کیش یکی از هیجان انگیزترین تفریحات این جزیره می باشد.

از آنجایی که جزیره کیش، منطقه آزاد محسوب می شود، خودروهای وارداتی به این جزیره اکثرا گذر موقت هستند و به همین دلیل منحصرا در این جزیره دیده می شوند. به این ترتیب مسافران جزیره ی کیش می توانند، به محض ورودشان به جزیره اقدام به اجاره انواع خودروهای لوکس، خانوادگی از https://kish1.ir/ نمایند.

اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در جزیره کیش سابقه طولانی داشته و همیشه مشتریان ثابت خود را دارد. راحتی در رفت و آمد برای تفریح، گشت و گذار و یا خرید از بازارها از مزیت های رنت کار در کیش است. شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت دارند که پیدا کردن آنها کار سختی نیست. اما دقت کنید که حتما شرکت اجاره دهنده خودرو مجوز رسمی داشته باشد.

ممکن است تصور کنید اجاره خودرو از افراد متفرقه جلوی بازارها یا در خیابان راحتر بوده و دردسری نداشته باشد و یا حتی ارزانتر باشد. اما همین قضیه ساده می تواند مشکلات جدی برای شما درست کند. مشکلاتی مانند عدم بازگشت وجه ضمانت، گرفتن ودیعه بیشتر، مقصر دانستن شما برای خسارتی که به خودرو نزدید، در دسترس نبودن اجاره دهنده در زمانی که احتیاج دارید و … . پس حتما با تحقیق کامل ماشین اجاره کنید و از حدود قیمت ها با خبر باشید.

جدول قیمت اجاره ماشین در کیش
ردیف نوع خودرو نرخ روزانه (تومان)
۱ تویوتا کمری ۹۰۰،۰۰۰
۲ تویوتا کرولا ۸۰۰،۰۰۰
۳ تویوتا یاریس ۷۰۰،۰۰۰
۴ تویوتا FJ ۲،۹۰۰،۰۰۰
۵ تویوتا لندکروزر ۴،۵۰۰،۰۰۰
۶ تویوتا اوالون ۱،۳۰۰،۰۰۰
۷ تویوتا فورچونر ۱،۹۰۰،۰۰۰
۸ نیسان اکس تریل ۱،۴۰۰،۰۰۰
۹ نیسان جوک ۸۵۰،۰۰۰
۱۰ نیسان تیدا ۱،۴۰۰،۰۰۰
۱۱ نیسان Z ۴،۰۰۰،۰۰۰
۱۲ نیسان سنترا ۸۰۰،۰۰۰
۱۳ نیسان قشقایی ۹۵۰،۰۰۰
۱۴ نیسان التیما ۹۰۰،۰۰۰
۱۵ نیسان کیکس ۱،۰۰۰،۰۰۰
۱۶ هیوندای اکسنت ۹۰۰،۰۰۰
۱۷ هیوندای سوناتا ۹۰۰،۰۰۰
۱۸ هیوندای ولستر ۸۵۰،۰۰۰
۱۹ هیوندای توسان ۱،۰۰۰،۰۰۰
۲۰ هیوندای سانتافه ۱،۳۰۰،۰۰۰
۲۱ هیوندای الانترا ۹۰۰،۰۰۰
۲۲ هیوندای آزرا ۱،۰۰۰،۰۰۰
۲۳ کیا اسپرتیج ۱،۰۰۰،۰۰۰
۲۴ کیا سراتو ۹۰۰،۰۰۰
۲۵ کیا اپتیما ۱،۰۰۰،۰۰۰
۲۶ کیا ریو ۹۵۰،۰۰۰
۲۷ کیا موهاوی ۱،۳۰۰،۰۰۰
۲۸ کیا سورنتو ۹۰۰،۰۰۰
۲۹ کیا کادنزا ۹۰۰،۰۰۰
۳۰ مزدا ۳ ۸۵۰،۰۰۰
۳۱ مزدا ۶ ۱،۱۰۰،۰۰۰
۳۲ دوج درانگو ۳،۵۰۰،۰۰۰
۳۳ دوج چلنجر ۲،۱۰۰،۰۰۰
۳۴ دوج چارجر ۱،۹۰۰،۰۰۰
۳۵ فورد تروس ۱،۲۰۰،۰۰۰
۳۶ فورد اج ۱،۲۰۰،۰۰۰
۳۷ موستانگ کروک ۳،۰۰۰،۰۰۰
۳۸ شورلت مالیبو ۱،۰۰۰،۰۰۰
۳۹ شورلت تاهو ۵،۵۰۰،۰۰۰
۴۰ بی ام و Z4 ۴،۵۰۰،۰۰۰
۴۱ هامر ۲،۸۰۰،۰۰۰
۴۲ کادیلاک CTS ۳،۰۰۰،۰۰۰
۴۳ کامارو ۳،۵۰۰،۰۰۰
۴۴ مرسدس بنز GLA ۶،۰۰۰،۰۰۰
۴۵ بنز C200 ۵،۰۰۰،۰۰۰
۴۶ لکسوس NX ۳،۵۰۰،۰۰۰
۴۷ اینفینیتی FX35 ۳،۰۰۰،۰۰۰
۴۸ پورشه ۴،۰۰۰،۰۰۰
۴۹ مازراتی گیبلی ۹،۰۰۰،۰۰۰
۵۰ لامبورگینی ۲۵،۰۰۰،۰۰۰

تاریخ بروزرسانی قیمت اجاره ماشین در کیش :  ۱۴۰۱

جاره ماشین در کیش

امروز جزیره کیش با داشتن جاذبه‌های گردشگری مختلف، مقصد مناسبی برای مسافران و گردشگران می باشد. با توجه به اینکه جزیره کیش یک منطقه آزاد تجاری به حساب می آید ، انواع خودروهای روز دنیا در آن موجود است و شما با سفر به این جزیره میتوانید خودروهای روز دنیا را اجاره کنید. یکی از مواردی که سفر به این جزیره را برای مسافران راحت تر و جذاب تر می کند، اجاره ماشین ارزان در کیش می باشد. از آن جایی که هزینه اجاره این خودرو ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب است ، بنابراین به راحتی می توانید این ماشین‌ها را اجاره کنید و از گشت و گذار در جزیره کیش لذت ببرید.