» خانه » مطالب » قیمت لحظه ای سلو

قیمت لحظه ای سلو

درباره سلو

سلو با نماد اختصاری CELO یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۷۹٫۷۵ میلیون دلار، در رتبه ۱۰۶ بازار قرار داشته و سهم ۰٫۰۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از سلو در این لحظه با قیمت ۰٫۷۸۹۸۵۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۹،۷۸۰ تومان معادل ۴۷،۲۱۷ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۵٫۳۵ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۲۲% افزایش یافته است. بالاترین قیمت سلو در تاریخ ۰۸ شهریور ۱۴۰۰(30 August 2021) معادل ۹٫۸۱ دلار بوده که همینک %۹۱.۹۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش سلو ۴۸۷٫۴۵ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن ارز سلو چیست معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۴۲.۰۵ از حجم معاملات روزانه است.

یکی از پروژه‌های بلاکچین که در تلاش است ارزهای دیجیتال را با ساده‌سازی روند پرداخت در دسترس همه قرار دهد، Celo است. کاربران Celo به جای استفاده از رشته‌های پیچیده و طولانی حروف و اعداد به منزله آدرس‌های بلاکچین، می‌توانند ارزهای دیجیتال را با استفاده از شماره تلفن همراه خود ارسال و دریافت کنند.

تیم Celo تصمیم گرفتند از تلفن همراه استفاده کنند زیرا تلفن بسیار همه گیر و قابل فهم است؛ در حالی که برخی از مناطق جهان در سال 2020 کابل برای اینترنت یا حتی تلفن‌های ثابت دریافت نکرده‌اند، افرادی که در این مناطق زندگی می‌کنند در بسیاری از موارد تلفن‌های همراه دارند.

برای استفاده از تلفن‌های همراه، پروتکل Celo سبک و سریع ساخته شد و با بیش از 6 میلیارد دستگاه تلفن همراه در سراسر جهان نیز ساخته شده است تا مقیاس پذیر باشد. از همه مهمتر از تجربه کاربر، این است که Celo به راحتی قابل استفاده است.

Celo معاملات Blockchain را ساده می‌کند

تیم Celo با خلاص شدن از شر کلیدهای عمومی موجود در سمت کاربر، تجربه کاربر را ساده کرده و شماره تلفن‌های همراهی را که اکثر ما به آن عادت داریم جایگزین آنها کرد؛ همچنین به راحتی می‌توان آنها را به خاطر سپرد و فرم را به عنوان آدرس تایپ کرد.

استفاده از شماره تلفن‌های همراه به عنوان آدرس  به تیم امکان می‌دهد تا در مقایسه با بسیاری از راه حل‌های بلاکچین مدرن، یک بلاکچین با استفاده از منابع بسیار پایین‌تر ایجاد کند. این طراحی منابع کم برای افزایش استفاده در مناطقی که منابع کمیاب هستند، کلیدی است.

یکی از آخرین موارد اضافه شده به سیستم عامل Celo الگوریتم غیرمتمرکز EigenTrust است. این الگوریتمی است که شهرت را اندازه می‌گیرد؛ درست مانند روشی که امتیاز اعتبار مالی ما را اندازه گیری می‌کند. با استفاده از EigenTrust به منزله بخشی از سیستم، اعتبار شهرت یک حساب با تعداد حساب‌های دیگری که به آن اعتماد می‌کنند، با توجه به امتیازات اعتبار خود تعیین می‌شود.

https://aviinex.com/blog/what-is-cello/

EigenTrust توسط Sep Kamvar، یکی از بنیانگذاران Celo، در سال 2002 برای گوگل ساخته شد و قبلاً به عنوان یکی از مولفه‌های مهم الگوریتم Google PageRank در Google استفاده می‌شد.

درباره CELO: ارز دیجیتال Celo یک پلتفرم مبتنی بر تلفن همراه است که dApp های مالی و پرداخت های رمزنگاری شده را برای هر کسی قابل دسترس میکند.
یکی از پروژه‌های بلاکچین که در تلاش است ارزهای دیجیتال را با ساده‌سازی روند پرداخت در دسترس همه قرار دهد، Celo است.
کاربران Celo به جای استفاده از رشته‌های پیچیده و طولانی حروف و اعداد به منزله آدرس‌های بلاکچین، می‌توانند ارزهای دیجیتال را با استفاده از شماره تلفن همراه خود ارسال و دریافت کنند. تیم Celo تصمیم گرفتند از تلفن همراه استفاده کنند زیرا تلفن بسیار همه گیر و قابل فهم است؛ در حالی که برخی از مناطق جهان در سال 2020 کابل برای اینترنت یا حتی تلفن‌های ثابت دریافت نکرده‌اند، افرادی که در این مناطق زندگی می‌کنند در بسیاری از موارد تلفن‌های همراه دارند.برای استفاده از تلفن‌های همراه، پروتکل Celo سبک و سریع ساخته شد و با بیش از 6 میلیارد دستگاه تلفن همراه در سراسر جهان نیز ساخته شده است تا مقیاس پذیر باشد. از همه مهمتر از تجربه کاربر، این است که Celo به راحتی قابل استفاده است.

تغییرات قیمت

تغییرات 1 ساعته

0.1 % 

تغییرات 1 روزه

0.7 % 

تغییرات 7 روزه

-6.5 % 

تغییرات 30 روزه

0.1 % 

تغییرات امسال

63.7 % 

بالاترین قیمت تاریخ 10.660 $
پایین ترین قیمت تاریخ 0.4 $
سقف قیمت 1 روزه 0.79 $
کف قیمت 1 روزه 0.76 $
سهم از کل بازار 0.04 %