» خانه » مطالب » شیشه شیر تویست شیک ساخت کجاست ؟

شیشه شیر تویست شیک ساخت کجاست ؟

کودکان و فرزندان ما اصلی‌ترین و باارزش‌ترین سرمایه‌های زندگی ما هستند و ما به عنوان پدر و مادر تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا با همه توان خود از این سرمایه‌های ارزشمند محافظت کرده و هر گونه آسیب و تهدیدی را از آن‌ها دور کنیم. در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نکرده و هر تمهیدی که لازم است را می‌اندیشیم. از جمله ملزومات کودک و فرزند دلبند ما لوازم و تجهیزات مراقبت و نگهداری و تغذیه کودک است که از اصلی‌ترین و ابتدایی‌ترین نیازهای او محسوب می‌شود. به همین مناسبت از آنجا که فرزندان و نسل آینده سرمایه تمام جامعه بشری هستند، ما به عنوان یکی از همراهان شما در این مسیر خطیر قصد آشنا نمودن شما با محصولات با کیفیت را داریم تا راحت‌تر و مطمئن‌تر انتخاب کنید.

تغذیه کودک بسیار حائز اهمیت است و از حساسیت ویژه‌ای در رشد او برخوردار است. لذا شما به عنوان والدین دقت نظر بسیاری را در تهیه ملزومات این کار اعمال می‌کنید و می‌بایست لوازم و وسایل به کار رفته از کیفیت و کارایی و استاندارد بالایی برخوردار بوده و زیبا و جذاب نیز باشند. لذا شیشه‌ شیر تویست‌ شیک که ساخت کشور سوئد بوده و در سرتاسر دنیا مورد استقبال والدین مشکل‌پسند قرار گرفته است را به شما توصیه می‌کنیم.

برای مشاهده قیمت شیشه شیر های تویست شیک بر روی لینک زیر کلیک کنید

####### ( خرید شیشه شیر تویست شیک ) ##########

چرا شیشه شیر تویست‌ شیک را انتخاب کنیم؟

همان‌طور که در بالا گفته شد، کیفیت و کارآیی و نوآوری از جمله فاکتورهای مهم در ارائه محصولات مشتری‌مدار است. در سال 2011 مدیر عامل و بنیانگذار شرکت تویست‌ شیک در پی یک تجربه شخصی بر آن شد تا بتواند مشکلات تغذیه نوزادان با شیشه‌ شیر را برطرف کند. مسئله تولید شیشه‌ شیر هایی بود که سه قابلیت را داشته باشند:

  • امکان تهیه محلولی روان و یکدست
  • مدلی خاص در نگهداری و تهیه شیر نوزاد
  • سهولت استفاده و شستشو

با همین رویکرد این شرکت تأسیس شد و موفق به کسب جوایز گوناگونی گردید، از جمله:

  • جایزه ویژه والدین در لهستان در سال 2015
  • جایزه سال محصولات تخصصی کودک در سوئد در سال 2015
  • جایزه شیشه‌ شیر سال در کانادا در سال 2016
  • جایزه نوآوری کودک در بلژیک در سال 2016

بنابراین تویست‌ شیک با شناسایی نیازها و البته حساسیت‌های نوزادان و کودکان با به کارگیری همزمان فن‌آوری و نوآوری محصولاتی تخصصی ارائه کرده است که سلامت و ایمن باشند.

تویست‌ شیک عقیده دارد که هدف از کارایی به این معنا نیست که از زیبایی‌شناسی چشم‌پوشی شود، لذا طراحان شیشه شیر تویست‌ شیک همیشه به دنبال راه‌هایی برای ترکیب عملی و طراحی چشم‌نواز هستند. وقتی کودک با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شود، ما می‌خواهیم در کنارش باشیم تا از طریق محصولات نوآورانه و ایمن به او کمک کنیم. تولیداتی که برای نوزادان و کودکان تولید می‌شود متضمن مسئولیت بسیار زیاد است، بنابراین تویست‌ شیک محصولات خود را با بالاترین کیفیت از طریق رعایت کلیه کنترل‌های قانونی کیفیت و همچنین بررسی‌های منظم و استعلامات کیفیت تولید و تضمین می‌کند. این دیدگاه سنگ‌بنای تجارت شیشه شیر تویست‌ شیک است.

 

ویژگی‌های شیشه‌ شیر تویست‌ شیک

بیسفنول آ (BPA) یک ماده شیمیایی است که در تولید محصولات پلاستیکی و قوطی‌های مواد غذایی برای استحکام به کار می‌رود. از جمله در تولید شیشه‌ شیر کودک و نوزاد. در سال 2012 سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از این ماده خطرناک را به دلیل جذب آن از طریق غذا منع کرد.

  • خوشبختانه در شیشه‌ شیر تویست‌ شیک اصلا از بیسفنول آ استفاده نمی‌شود و BPA-free است.
  • بطری شیر یا شیشه‌ شیر تویست‌ شیک از بهترین نوع پلاستیک پلی‌پروپیلن ساخته شده و با داشتن طراحی مناسب امکان شستشوی دقیق و آسان را فراهم می‌آورد.
  • این بطری یک تور مخلوط‌کننده دارد که باعث جریان مداوم شیر در حین تغذیه شده و از به وجود آمدن کولیک نوزاد جلوگیری می‌کند.
  • همچنین طراحی خاص شیشه شیر تویست‌ شیک منجر به حفظ دمای غذای کودک می‌شود.

نظرات درباره‌ی شیشه‌ شیر تویست‌ شیک

در ادامه برخی نظرات درباره‌ی شیشه‌ شیر تویست‌ شیک را بررسی می‌کنیم:

  • یک پرستار اتاق زایمان و نگهداری نوزادان:

من یک پرستار هستم. اول از همه باید بگویم که من عاشق محصولات تویست‌ شیک هستم و از دیدن فیلم‌ها و عکس‌هایی که در سایت و یا شبکه‌های اجتماعی خود ارائه می‌دهند هیجان‌زده می‌شوم. همیشه محصولات و شیشه‌ شیر تویست‌ شیک را به مادران توصیه می‌کنم چون معتقدم این محصولات بهترین گزینه برای نوزادان آنان هستند.

  • مادری با تجربه پرورش 5 بچه:

من از شیشه‌ شیر تویست‌ شیک برای پسر کوچکم استفاده می‌کنم و بسیار راضی هستم. فرزندان دیگرم را با شیشه‌ شیر های دیگر در بازار بزرگ کردم و همیشه مشکل داشتم. اما در مورد پسر کوچکم با اینکه عادت به خوردن شیر مادر داشت و راضی به گرفتن شیشه‌ شیر نمی‌شد، وضع فرق کرده است. به دلیل مشکل سلامتی، شیر خودم خشک شد و برای پسرم شیشه‌ شیر تویست‌ شیک تهیه کردم. به دلیل شباهت سر آن به نوک سینه مادر، پسرم به راحتی آن را قبول کرد و دیگر مسئله‌ای ندارم. نداشتن زاویه باعث می‌شود که شیشه‌ شیر تویست‌ شیک به راحتی مانند یک لیوان معمولی شسته ‌شده و با درب مخصوص آن قابل استفاده به عنوان جای نگهداری و حمل غذای کودک است. رنگ‌های مختلف دارد و سر آن با وجود اینکه نرم است ولی آن طور نیست که وقتی بچه دندان درمی‌آورد بتواند سر شیشه را گاز زده و خراب کند. ضمنا من چون تیکه‌های میوه را در شیشه محتوی آب می‌ریزم و به پسرم می‌دهد صافی آن مانع می‌شود که تکه‌های میوه راه پستانک سر شیشه را ببندد.

http://tadbir24.ir/fa/news/121467

طرز استفاده از شیشه‌ شیر تویست‌ شیک

طرز استفاده از شیشه‌ شیر تویست‌ شیک، بسیار راحت و کاربردی بوده و روشی خاص ندارد چرا که به آسانی قابل استفاده بوده و به آسانی شسته شده و نیاز به مهارت خاصی در تهیه شیر و یا غذای کودک دلبندتان ندارد.

شیشه‌ شیر تویست‌ شیک از مواد درجه یک و ایمن ساخته شده است که امکان شستشوی آسان و حتی شستشو در ماشین‌ظرفشویی را دارد. گرمای مطبوع غذای کودک حفظ شده و قابلیت استفاده و قرار دادن در مایکرویو را نیز دارا است. همچنین صافی تعبیه شده و ظرف همراه آن نیز قابلیت کاربری آسان را بیشتر کرده است. شما هم با صافی می‌توانید غذا و محلولی یکدست بدون هیچ دلمه یا توده اضافی درست کنید و هم می‌توانید مقدار مورد نیاز از پودر را در ظرف نگهدارنده همراه داشته باشید که به سادگی به بطری شیر وصل می‌شود و حمل آن آسان است. والدین گرامی می‌توانند برای خرید شیشه‌ شیر تویست‌ شیک اصل از فروشگاه اینترنتی مادرآن اقدام کنند.