» خانه » آموزش » رازهای ایگل ارتیلری ، ناگفته های توپخانه عقاب

رازهای ایگل ارتیلری ، ناگفته های توپخانه عقاب

توپ خانه عقاب

شاید وقتی قراره با کویین واک به تاون یازده اتک بدیم مهمترین فاکتور حمله ، فعال نشدن ایگل باشه چون اگر ایگل فعال بشه تمام استراتژی های پیش بینی شده ما خراب خواهد شد

 

استفاده از چه مقدار نیرو باعث فعال شدن ایگل مشه ؟ و هر نیرو چه میزانی بر فعال شدن ایگل تاثیر داره؟

شاید براتون جالب باشه ولی این دوتا سوال را خیلی از تاپ پلیرها و مودر ها هم نمیدونن و حتی  هشتاد درصد کلش بازها

 

با این مقدمه میریم وارد بحث اصلی میشیم:

ایگل ارتیلری

ایگل ارتیلری

توپخانه عقاب تقریبا برد نامحدودی دارد و دشمن های سرسخت را با توپ های انفجاری خود مورد حمله قرار میدهد. به هرحال، تا زمانیکه میزان زیادی نیرو به کار گرفته نشوند، فعال نخواهد شد.
تاحالا شده که موقع حمله به تاون هال 11 تنها چند ثانیه بعد از ریختن گولم یا هرکدوم از هیروها متوجه نابودی اونا بوسیله ایگل حریف بشید؟

 

ایگل میتونه در عین اینکه کمی با تاخیر فعال بشه اما خیلی هم سریع گولم و حتی کویین، کینگ و واردن مکس رو هم سرنگون کنه. دقیقا مثه عقاب!

اول مکث میکنه اما وقتی حمله رو شروع کنه شما میدونین فقط چند ثانیه فرصت دارید!


 

حتما مطالعه کنید:راهنمای امتیاز XP کلن ها 

در ادامه میخوایم نکاتی رو درمورد این سازه دفاعی بیان کنیم که به شما کمک کنه تا کمتر توسط این عقاب غافلگیر بشین و بتونین نقشه بهتری برای حمله به تاون هال 11 با حضور ساختمان ایگل، بریزین.

پس با ما همراه باشین.
ایگل یه سازه دفاعی واقعا قویه که محدوده دید اون تقریبا به اندازه کل مپ شماست. اما مثل مورتار، در نزدیکی اون به فاصله چند کاشی در تیرسش نیست.

 

در هنگام دفاع، ایگل با خالی کردن اولین نیرو فعال نمیشه بلکه همینطور آروم و ساکت باقی میمونه، اما بمحض اینکه به اندازه ظرفیت 180 (معادل 75%) تا از تمام نیرویی که با خودتون آوردین (در اینجا برخلاف محاسبه ظرفیت کمپها، اسپلها و هیروها هم محسوب میشن) باضافه نیروی کلن کسل در مپ خالی کنین، ساختمان ایگل فعال میشه.

 

ایگل ارتیلری

ایگل 150 واحد فعال شده

 

نکته مثبت این جریان که میتونه برای شما هشداری هم باشه اینه که بعد از خالی کردن 150 تا نیرو ایگل چشماش رو باز میکنه.

هیروها و اسپل ها صرف نظر از اینکه در چه سطحی هستن، جزو اون تعداد 180 تایی لازم جهت بیدار شدن کامل ایگل محسوب میشن.

هر هیرو به اندازه 25 تا ظرفیت از نیرو رو مصرف میکنه و هر دونه ظرفیت اسپل(اسپلهای دارک یک ظرفیتی هستن و الکسیری ها دو ظرفیتی) 5 تا از 150 تا ظرفیت نیروی شما رو مصرف میکنن. این یعنی هر اسپل الکسیری معاد ل 10 تا از اون 150 تا پر میکنه.
فعال کردن توانایی کویین و کینگ که از اثرات جانبیشون ایجاد شدن تعدادی آرچر و بربر در کنارشون هست و یا ویچ که تولید اسکلت میکنه چیزی به اون تعداد نیرو که در مپ خالی کردین اضافه نمیکنه و از ظرفیت 150 تایی شما تا بیدار شدن ایگل کم نمیکنه.

اسپل اسکلتون هم فقط به اندازه ظرفیت یک اسپل یعنی 5تا از 150 تا ظرفیت رو میگیره.

توپخانه عقاب

توپخانه عقاب

 

[callout bg=”#” color=”#” border=”#” radius=”20″ bt_pos=”right” bt_bgcolor=”#” bt_hoverbg=”#” bt_textcolor=”#” bt_texthcolor=”#” bt_bordercolor=”#” bt_hoverborder=”#” bt_radius=”0″ bt_outer_border_color=”#” bt_icon_color=”#”]اما در این میان قضیه برای اسپل کلون کمی فرق میکنه.[/callout]

هر اسپل کلون معادل با 20 تا ظرفیت از 150 تای شما رو مصرف میکنه. یعنی دوبرابر یک اسپل الکسیری معمولی.

clone-1

بطور کلی وقتی از ایگل صحبت میکنیم قاعدتا نیروی مهاجم یه تاون 11 هستش(مگر در مواقع خاص). اما با فرض تاون 11 بدن مهاجم و کامل بودن اسپل و نیرو و کلن کسل و هیروها کل ظرفیت نیرو به این ترتیب محاسبه میشه:
12 تا ظرفیت اسپل که هر کدوم 5 تا پس میشه 60 تا
240 ظرفیت کمپ
3 تا هیرو هرکدام 25 تا که میشه 75تا
35 تا هم نیروی کلن کسل

درمجموع فرد مهاجم تا 410 واحد نیرو با خودش برای اتک میتونه بیاره.
توصیه ما به شما اینه که قبل شروع حملتون یه حساب سرانگشتی خیلی ساده بکنین تا خالی کردن هیروها و یا گولمهاتون دققا منطبق با 150 امین نیرو نشه! از طرفی میتونین حتی نیروهایی برین تا یکی دو ضربه اول ایگل رو منحرف کنن.

با توجه به فاصله 10 ثانیه ای بین هر ضربه ایگل که خودشون هم سه تا شلیک هستن، فرصت خیلی خوبی به نیروهاتون برای پیشروی میده.

محدوده  حمله سرعت حمله نوع شلیک نوع حمله
7-50 مربع 11.5 ثانیه اسپلش هوایی و زمینی
لول آسیب در هر ضربه آسیب در هر شوک جان هزینه ساخت

 

هزینه شارژ مجدد زمان ساخت
1 250 15 4,000 8,000,000 35,000 10 روز
2 300 20 4,400 10,000,000 40,000 14 روز

 

 


عضویت در کانال تلگرام عضویت در پیج اینستاگرام

 

نظرات
  1. یاس گفت:

    توضیحات عالی بود، با اینکه ۶ ساله بازی میکنم ولی واقعیتش نمیدونستم کی بیدار میشه، فقط میدونستم بیشتر از ۵ تا الکترو، بیدارش میکنه، با سوپر کویین هم وقتی اسپل میزدم یهویی بیدار میشد و اذیت میکرد. دمت گرم بابت توضیحات

  2. Khodeshe گفت:

    اصلا اونجوری نیست .4 تا جاینت یا حتی 1 گولم خالی کنی توپخانه فعال میشه

  3. فرید گفت:

    سلام، جسارتا کل نیروها میشه 415 تا، جمع اسپلها و اسپل تو کلن کستل میشه 13 تا نه 12 تا. ممنون

  4. سعید گفت:

    سلام هنوز تو کلش اف کلنز باگ هست؟

  5. ماتادور گفت:

    چرا چرت نوشتی 150 نیرو میشه سه تا هیرو و پنج تا هیلر دیگه دیوار شکن و اسپل نباید زد ایگل بیدار میشه جمش کن باااا

    • خشایار گفت:

      اگه اتکر باشی باید بدونی که کینگ جزء برنامه شروع اتک نیست برادر.

    • Amir گفت:

      داداش آگه اینقد حرفه ایی باشی میدونی کویین واک تان 11 دو جور، یا کویین واردن یا تک کویین،کینگ جایی نداری،رو حرف سرشار هم بلد نیستی حرف نزن چون اشتباه تو کارش ندیدیم
      :shout: :reallypissed:

  6. ماتادور گفت:

    چرا چرت نوشتی یعنی 150 تا نیرو میشه سه تا نیرو پنج تا هیلر دیگه ایول و دیوار شکن نباید زد ملت رو اسکل گیر اوردی جمش کن

  7. basharak گفت:

    tozihat awli bod ,thank you

  8. Armin گفت:

    يكم تو كانال موزيك براى اتك بزاريد البته خارجي ها

  9. YOU گفت:

    هوراااااا جز اون212 تا بودم
    خخخخخخخ :laugh: :laugh:

  10. Armin گفت:

    سلام يكم موزيك خارجي برأي اتك ها تو كانال بزاريد لطفاً

  11. Parisa akbarzadeh گفت:

    :inlove: r