» خانه » آپدیت » اطلاعات تکمیلی نهمین سالگرد کلش آف کلنز (برروزرسانی شد)

اطلاعات تکمیلی نهمین سالگرد کلش آف کلنز (برروزرسانی شد)

کلش آف کلنز، یکی از بازی های معروف سوپرسل میباشد که بعد از سال 2012، بازیکنان زیادی را جذب خود کرده است و توانسته است با آپدیت های مهیج و شگفت انگیز خود، انگیزه بازیکنان را برای ادامه بازی بیشتر کند.
سوپرسل هرسال رسم دارد در روز سالگرد کلش آف کلنز، مانع جدیدی را وارد فایل های بازی میکند تا در روز تولد بازی، در زمین بازیکنان شروع به رشد کند.

  • کیک تولد کلش آف کلنز

کیکی که مشاهده میکنید بمناسبت تولد بازی، در زمین رشد خواهد کرد؛ فعلا تصویر این کیک تنها در سورس بازی در دسترس میباشد و میتوانید با راه اندازی سرور خصوصی، آن را امتحان کنید.

  • مجسمه جدید

احتمالا این مجسمه ای که در تصویر بالا مشاهده میکنید بصورت پیشنهادات ویژه در فروشگاه بازی فعال شود.

توضیحات دیگر:

چند روز پیش کلش آف کلنز توییتی را راجع به ورود یکی از اسکین های گرند واردن به فروشگاه بازی منتشر کرد و در ادامه آن نوشت منتظر اسکین جدید رویال چمپیون باشید؛ پس میتوان حدس زد که اسکین فصل ماه آگوست، برای رویال چمپیون معرفی خواهد شد.

البته وقتی مناسبت مهمی باشد، سوپرسل دو اسکین معرفی میکند که انتظار میرود برای تولد کلش آف کلنز، یک اسکین با خرید گلد پس در دسترس شما قرار بگیرد و دیگری را در پیشنهادات فروشگاه قرار دهد.

  • اطلاعات کلن گیمز جدید

برخی منابع گفته بودند کلن گیمزی که ماه جولای آغاز خواهد شد مربوط به تولد کلش آف کلنز میباشد.
اما متاسفانه اینگونه نیست و باید منتظر کلن گیمزی خفن در ماه آگوست باشیم.

پس اگر کلن گیمز ماه آگوست، بیست و دوم این ماه آغاز شود، سورپرایز های سوپرسل هم باید کمی اینور تر آغاز شود، یعنی دهم الی پانزدهم ماه آگوست.

بزرگترین رویدادی که برای بازی در روز تولدش اتفاق افتاده است، آمدن بتل رم به عنوان نیروی موقتی در بازی بود که بسیاری را شوکه کرد!

آیا امکان آپدیت در زمان تولد بازی وجود دارد؟ سوپرسل سابقه داشته است که آپدیت هایش را در زمان تولد بازی منتشر کند و امسال هم این امکان وجود دارد، زیرا برخی فایل ها در سورس بازی هستند که امکان دارد به بازی اضافه شوند و در نهایت برای اضافه شدن آنها به سرور اصلی یعنی همان بازی، باید بازی آپدیت شود