» خانه » مطالب » دوربین مدار بسته هایک ویژن برای چه مواردی استفاده می شود ؟

دوربین مدار بسته هایک ویژن برای چه مواردی استفاده می شود ؟

دوربین مدار بسته هایک ویژن برای چه مواردی استفاده می شود ؟

دوربین های مدار بسته ، اولین بار توسط آلمانی ها برای مشاهده پرتاب موشک های V2 استفاده شد. از آن زمان ، این سیستم‌ به تکنولوژی دوربین امنیتی جامعی که ما می شناسیم و مانند امروز از آن استفاده می کنیم ، تکامل یافته است. از ساختمان‌ های عمومی گرفته تا دفاتر خصوصی و خانه‌ های مسکونی تا مناطق روستایی ، دوربین‌ های امنیتی با قرارگیری در موقعیت استراتژیک برای مشاهده رویدادها در حین وقوع و همچنین برای ضبط فیلم برای نظارت در زمان های بعدی استفاده می‌ شوند. دوربین مدار بسته هایک ویژن ، به واسطه ویژگی ها و آپشن های بی نظیری که دارد ، جز بهترین دوربین مدار بسته به حساب می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تجهیزات و خریداری دوربین مدار بسته ، می توانید به نمایندگی هایک ویژن در تهران مراجعه نمایید. شما می‌ توانید به صورت حضوری و یا با مراجعه به وب سایت این شرکت به نشانی hiktejarat.com ، تمامی تجهیزات و محصولات مورد نیاز خود را پس از مشاهده ، با بهترین قیمت خریداری نمایید.

دوربین مدار بسته

کاربرد های رایج فناوری دوربین مدار هایک ویژن

برخی از کاربرد های رایج فناوری دوربین مدار بسته هایک ویژن عبارتند از ؛ خانه‌ هایی که دارای دوربین‌ های امنیتی هستند ، بسیار کمتر از خانه‌ هایی که فاقد این دوربین ها هستند ، مورد سرقت یا تخریب قرار می‌ گیرند. اگرچه دوربین‌ های امنیتی هیچ کاری برای جلوگیری فیزیکی از وقوع جرم انجام نمی‌ دهند ؛ امروزه صاحبان خانه‌ ها از این تجهیزات برای جلوگیری از ورود مجرمان و حفظ امنیت خانواده‌ هایشان استفاده می‌ کنند. یکی دیگر از کاربردهای مسکونی برای فناوری دوربین مدار بسته ، استفاده از دوربین نظارت بر فعالیت فرزندان است. این تجهیزات ، به‌ عنوان منابع عالی جهت نظارت و مراقبت کودکان خردسال به کار می رود. اگر خارج ار خانه کار می‌ کنید و همواره نگران احوال فرزندان خود هستید ؛ پیشنهاد می کنیم که دوربین مدار بسته هایک ویژن را تهیه و استفاده نمایید. این محصول ، به عنوان بهترین دوربین مدار بسته در سراسر کشور شناخته شده است.

بهترین دوربین مدار بسته

نقش دوربین مدار بسته در کسب و کار ها

کسب و کارها از فناوری دوربین مدار بسته به دلایل متعددی از جمله به عنوان یک عامل بازدارنده جرم استفاده می کنند. بانک‌ ها ، دفاتر ، موزه‌ ها ، رستوران‌ ها ، فروشگاه‌ های خرده‌ فروشی و سایر مشاغل ، محل وقوع انواع جرم های مختلف هستند ؛ زیرا اکثر آنها همیشه پول نقد دارند. برای محافظت از پول و سرمایه نگهداری شده در این مکان ها ، صاحبان مشاغل به صورت استراتژیک دوربین های امنیتی را در دفتر ثبت ، دفاتر پشتیبانی ، نزدیک گاوصندوق ها و در ورودی ها قرار می دهند. فروشگاه های خرده فروشی ، از دوربین های امنیتی در طبقات فروش برای جلوگیری از دزدی و خرابکاری در مغازه ها استفاده می کنند. همانند دوربین نظارت در خانه ، کسب‌ و کار ها نیز از دوربین‌ های امنیتی برای نظارت بر کارمندان و اطمینان از اینکه آنها بهترین استفاده را از زمان خود می‌ برند ، استفاده می‌ کنند. با استفاده از دوربین مدار بسته هایک ویژن ، می‌ توانید تمامی اتفاقات و رخداد ها را تحت نظر داشته باشید.

کاربرد دوربین مدار بسته هایک ویژن

از دوربین مدار بسته هایک ویژن ، جهت نظارت بر ترافیک سازمان های مجری قانون نیز استفاده می شود. با نصب این دوربین ها در دفاتر اداری و مکان های قانون گذاری ، بر‌ صحت کار مجریان قانون نیز نظارت می شود. از دوربین های امنیتی برای نظارت بر ترافیک در تقاطع ها و جاده های شلوغ استفاده می کنند. این فیلم که می‌ تواند توسط یک افسر در هر زمان مشاهده شود ، به مجریان قانون اجازه می‌ دهد تا رانندگانی که از چراغ قرمز عبور کرده و یا با بی‌ احتیاطی رانندگی می‌ کنند را شناسایی کرده و آن ها را جریمه کنند. این تجهیزات امنیتی ، در عین حال از جرایم جدی‌ تر در جاهای دیگر جلوگیری کنند. به عنوان مثال ، یک مکان خلوت و کم تردد را در نظر بگیرید ؛ طبیعتاً میزان جرم و جنایت در آن بیش از مناطق دیگر خواهد بود. اما اگر از دوربین های مدار بسته در این مناطق استفاده کنیم ، می توانیم انتظار کاهش نرخ جرم و جرایم را داشته باشیم.

 

هایک ویژن

 

انواع سیستم دوربین مدار بسته هایک ویژن

چندین سیستم دوربین مدار بسته هایک ویژن مختلف در دسترس عموم قرار دارد ، اما هر کدام در یکی از سه دسته زیر قرار می گیرند ؛

  • سیستم های مدار بسته ساده ، که شامل یک دوربین (یا دوربین) است که توسط یک کابل کواکس به یک مانیتور متصل می شود. در یک سیستم ساده ، دوربین ها قدرت خود را از مانیتور می گیرند.
  • سیستم های مدار بسته برقی که به همان ترتیب ساده کار می کنند ، با این تفاوت که به جای اینکه دوربین قدرت خود را از مانیتور بگیرد ، هر دو دوربین و مانیتور به طور جداگانه از طریق برق برق تغذیه می شوند. این نوع راه‌اندازی ، مقیاس‌ پذیری بیشتری را امکان‌پذیر می‌ کند ، زیرا اضافه کردن دوربین‌ های بیشتری به سیستم بدون نگرانی از کمبود برق آسان‌ تر است.
  • سیستم‌ هایی با قابلیت‌ ضبط ؛ که دارای ضبط‌ کننده‌ های ویدئویی هستند و امکان حفظ داده‌ ها و امکان نظارت بر فیلم را در زمان بعدی فراهم می‌ کنند. همچنین برای ذخیره‌سازی اضافی و بازیابی یا انتقال ویدئو ، می توان یک DVR به این سیستم اضافه کرد.