» خانه » مطالب » تاثیر طراحی وب بر استراتژی دیجیتال مارکتینگ

تاثیر طراحی وب بر استراتژی دیجیتال مارکتینگ

هنگام توسعه یک طرح دیجیتال مارکتینگ ، یکی از اولین ملاحظات باید طراحی وب باشد. سفارش سایت اختصاصی معمولاً نقطه تماس اولیه برای مشتریان احتمالی برای اکثر مشاغل و مارک ها است. برای انتقال موثر پیام خود، طبیعی است که یک طراحی سایت فوری و کاربرپسند انتخاب کنید.

دیجیتال مارکتینگ

سفارش سایت اختصاصی در دیجیتال مارکتینگ

1. تجربه کاربری

سال‌ها است که عبارات تجربه کاربری (UX)، معماری اطلاعات (IA) و رابط کاربری (UI) در صنعت بازاریابی در گردش هستند، اما به چه معناست؟ همه چیز در مورد طراحی پاسخگو، ناوبری سریع، و تسهیل خرید برای مشتریان تلفن همراه است. واقعیت این است که در تمام عرصه های زندگی و جامعه نفوذ می کند. هنگام بررسی ارتقای تجربه کاربری، کسب‌وکارها باید نرخ پرش، نرخ رها شدن، زمان جلسه صفحه و سایر معیارهای خود را ارزیابی کنند. یادگیری در مورد اصول طراحی وب سایت مانند IA UX و UI می تواند به شما کمک کند تا تجربه مناسبی را برای مخاطبان هدف خود شکل دهید.

2. بهینه‌سازی موتورهای جستجو

یکی از دلایلی که اغلب برای سفارش سایت اختصاصی ذکر می شود، افزایش بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) است. از سوی دیگر، بسیاری دیگر استدلال می کنند که اجزای طراحی به اندازه کافی از همه متغیرهای رتبه بندی لازم برای رتبه های بالاتر پشتیبانی نمی کنند. وقتی گوگل تعدیل قابل توجهی انجام می دهد، تاثیر آن روی رتبه بندی سریع است. به همین دلیل، وب سایت ها اغلب به روز می شوند تا به روزترین اطلاعات را منعکس کنند.

الگوریتم گوگل یک ابزار عالی برای تقویت هر رویکرد دیجیتال مارکتینگ است. هنگام ایجاد یک وب سایت یا تولید محتوا برای آن، اطمینان حاصل کنید که کار شما از بقیه متمایز است. گوگل از تکرار اطلاعات بیزار است. این شکل از تکرار محتوا در سفارش سایت اختصاصی تجارت الکترونیک رایج است زیرا امکان ارائه محصولات با توضیحات محتوای یکسان اما تفاوت های جزئی در مشخصات را در یک صفحه فراهم می کند.

3. برندسازی

حفظ هویت یکنواخت برند برای سازمان‌ها حیاتی است زیرا اعتماد و اعتبار مشتری را افزایش می‌دهد که به تقویت روابط مشتری و شرکت کمک می‌کند. اگر می‌خواهید یک پلتفرم منحصربفرد ایجاد کنید، آزمایش مفاهیم جدید قبل از راه‌اندازی یک وب‌سایت ممکن است به شما کمک کند تا آن هدف را به طور مؤثرتری انجام دهید. حتی اگر آن را با دقت طراحی کنید و چیدمان از نظر بصری جذاب و کاربرپسند باشد، نمی‌توانید وب‌سایت را راه‌اندازی کنید مگر اینکه تأیید کنید همه چیز به درستی کار می‌کند.

طراحی سایت فوری

4. بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO)

هنگام بررسی شاخص های عملکرد آن، نرخ تبدیل یک وب سایت را در نظر داشته باشید تا بهترین تجربه مشتری (CX) را ارائه دهید. از آنجایی که نرخ تبدیل ذاتاً به نحوه تعامل کاربر با یک وب سایت مرتبط است، بررسی زمانی که یک کسب و کار تصمیمات بازاریابی می گیرد بسیار مهم است. نرخ تبدیل ارتباط نزدیکی با موفقیت سفارش سایت اختصاصی دارد که به درستی انجام شود.

5. خوانایی محتوا

به عنوان بخشی از بازاریابی محتوای دیجیتال، متن شما باید از نظر بصری جذاب و خواندنی باشد تا متناسب با سبک کلی وب سایت شما باشد. توصیه می شود برای حرفه ای به نظر رسیدن و جذب مخاطبان بالقوه از یک تایپ برای عنوان ها و از یک حروف متفاوت برای متن بدنه استفاده کنید. شما باید از فونت ها و رنگ های مناسب استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که بازدیدکنندگان شما می توانند محتوای شما را بخوانند و درک کنند.

حتی اگر ارزشمندترین اطلاعات را در مورد یک موضوع خاص ارائه کنید، اگر رنگ فونت بیش از حد شبیه به رنگ پس زمینه باشد، خوانندگان ممکن است علاقه خود را به کار شما از دست بدهند. علاوه بر این، کپی بدن شما باید واضح و خوانا باشد. وقتی صحبت از بازاریابی محتوا می شود، این جزئیات کوچک می توانند به طور قابل توجهی بر اثربخشی رویکرد بازاریابی محتوای شما با مشتریان احتمالی تأثیر بگذارند. به طور کلی، طراحی وب سایت شما باید در جهت جذب و حفظ بازدیدکنندگان، خوانندگان و مشتریان باشد.

طراحی سایت فوی

بسیاری از افراد به دنبال راه‌اندازی وبسایت در عرض چند روز هستند. شما برای این کار به موارد زیر نیاز دارید:

  • نام دامنه برای وب سایت
  • یک سرور میزبانی وب برای میزبانی وب سایت شما.
  • لوگویی برای کسب و کار شما
  • محتوای متنی برای صفحات وب سایت مانند خانه، درباره، خدمات و غیره.

اینها چیزهای اساسی هستند که برای طراحی سایت فوری خود به آن نیاز دارید.

جمع‌بندی

در نتیجه، سفارش سایت اختصاصی تاثیر قابل توجهی بر نحوه رویکرد یک کسب و کار به دیجیتال مارکتینگ دارد. اگر مرتکب خطای طراحی وب شوید، خطر آسیب رساندن به اعتبار کسب و کار خود را دارید. مطمئن شوید که هیچ جزء از بازاریابی دیجیتال نادیده گرفته نشده است و آن را در کل استراتژی و برنامه پیاده‌سازی خود قرار دهید. به خاطر داشته باشید که طراحی وب موثر برای برندسازی وب سایت، بهینه‌سازی موتورهای جستجو و گسترش رسانه های اجتماعی بسیار مهم است. درک واضح از سفارش سایت اختصاصی شما می تواند به شما در تقویت استراتژی دیجیتال مارکتینگ و برند کلی خود کمک کند.

در این راستا طراحی سایت سی ام اس ایران(cms-iran.com) خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند؛ ارائه می دهد. اگر شما به دنبال ایجاد یک وب سایت فروشگاهی برای فروش محصولات خود هستید یا می خواهید برای شرکت خود طراحی سایت شرکتی انجام دهید ، شرکت سی ام اس ایران خدمات طراحی وب سایت شرکتی ، فروشگاهی ، شخصی ، خبری ، سامانه ، آموزشی ، دایرکتوری و حتی طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن را در بالاترین کیفیت انجام میدهد. نمونه پروژه طراحی وب سایت این مجموعه در سایت موجود است و شما می توانید با خیال راحت استخدام کارشناس طراحی سایت را انجام دهید.