» خانه » دهکده دوم » آموزش اتک با نایت ویچ در دهکده دوم

آموزش اتک با نایت ویچ در دهکده دوم

حمله با نایت ویچ تنها استراتژی تو بیلدر هال 6 به حساب میاد که باهاش میتونید 3 ستاره کنید یا دو ستاره با درصد بالا به دست بیارید.همچنین میتونید با نایت ویچ یه شکست بزرگ رو متحمل شید.در این آموزش دوست دارم بهتون راهنمایی هایی بدم که با نایت ویچ موفق تر باشید و کمتر شکست بخورید.

نایت ویچ در نبرد رو در رو

نایت ویچ ها خفاش هایی رو فرا میخونن که ازدحام میکنن جلوی نایت ویچ ها تخریب وارد میکنن.پس اولویت شما اینه که تا جای ممکن نایت ویچو زنده نگه دارید.
بطور کلی هتره تا زمانی که نایت ویچ شما به لول 10 نرسیده باهاش اتک نزنید.چون تعداد خفاش هایی که فرا میخونن برای این استراتژی حیاتیه.
من اخیرا درباره استراتژی های دیگه ی نبرد رو در رو نوشته بودم،مثل آرچر ، بربر ، مینیون یا بیبی دراگون و نکته کلیدی این استراتژی ها همیشه انداختن دقیق و سر موقع اونها بوده و هست.

اتک نایت ویچ در واقع تنها استراتژی جدی ایه که با ریختن نایت ویچ انجام میشه.اما به معنی یه استراتژی ریختن نیرو و دعا کردن نیست!شما باید اتک خودتونو به لحاظ زمان و نحوه استفاده از بتل ماشین برنامه ریزی کنید .

 

توجه !  نایت ویچ الان خیلی قدرتمنده ولی در عین حال خیلی از اتک ها میتونن به 30 درصد یا حتی کمتر ختم شن که به علت زمان بندی نامناسبه.با این حال شما میتونید در جایی که همه شکست میخورن با نایت ویچ سه ستاره بدست بیارید.

خب آداب و رسوم حمله همیشه یه مدله:

  • نایت ویچ هاتونو از فاصله بندازید که خفاش ها هرچه زودتر بیان.
  • بتل ماشیت خودتونو برای سپر شدن جلوی مولتی مورتار و روستر بزارید.

حالا چند تا نکته کاربردی که از شاید 200 اتک نایت ویچم بدست اوردم بهتون میگم

خط

چطور با نایت ویچ برنده باشیم

اصلا اول بیاید درمورد ترکیب مناسب صحبت کنیم.میدونیم خیلیا هستن که دوس دارن یه کمپ جاینت ببرن بعنوان نیروی جلودار.
بنظر میرسه اگر همه کمپ ها رو نایت ویچ ببریم نتیجه بهتر میشه چرا که جاینت ها خیلی زود میمیرن:

  • از بتل ماشین جلو میفتن چرا که فقط سازه های دفاعی رو هدف قرار میدن
  • در دام تله های پرشی میوفتن
  • با اونهمه آسیبی که دفاع به جاینت ها میرسونه قطعا پیش از رسیدن نایت ویچ ها به بیس جاینت ها مردن

 

نحوه واردن کردن نایت یچ به زمین

خب فک میکنم همه دیگه این نکته رو میدونن که باید نایت ویچ ها رو در گوشه های زمین وارد کرد تا پیش از رسیدن اونها به بیس خفاشها سازه های بیرونی رو تخریب کرده باشن.
بعلاوه، شما باید یکی از نایت ویچ هاتون رو حدودا 2ثانیه زودتر از بقیه خالی کنین بخاطر دو دلیل زیر:

اگر مگا ماین در گوشه های زمین باش شما همه نیروهاتون رو از دست خواهید داد (که گاها اتفاق میوفته)

 

 

دلیل بعدی اینه که بسیاری مین های خودشون رو در حالت هوایی در سمت های گوشه قرار میدن و با این ترفند دسته بزرگ خفاش ها رو در اولین موجشون میزنن.

 

طراحی نقشه برای مسیر ورود

طراحی نقشه برای ورود همیشه حائز اهمیته و شما باید موارد زیر رو مدنظر داشته باشید:

  1. مولتی مورتار باید پیش از مردن بتل ماشینتون نابود بشه
  2. روستر نباید بتونه نایت ویچ هاتون رو مستقیما در مسیرشون هدف قرار بده
  3. زمانیکه متوجه شدین مگا ماین یا تله پرشی کجاست در اولین قدم باید بتل ماشینتون رو در اون مسیر قرار بدید

درنتیجه تمام جریان در این نوع حمله، انتخاب گوشه های مناسب برای رها کردن نایت ویچ ها و محل وار کردن بتل ماشینتون هستش.

در زیر بعنوان نمونه نشان میدیم که چرا نیروهامون رو در این نقاط خالی میکنیم:

مپ اول

همونطور که در تصویر مشاهده میکنین بتل ماشین در نقطه ای وارد میشه که بره به سمت روستر و در تمام این مسیر مولتی مورتار و روستر دارن میزنتش. اما در همین حین خفاش ها راه رو به سمت مولتی مورتار باز میکنن و میتونن در ادامه بتل ماشین رو پشتیبانی خوبی بکنن.

البته با چکش برقی منتظریم تا دیواره تخریب بشه چرا که نمیخوایم بتل ماشین زودتر از موعد بمیره.. یادمون نره تنها چیزی که لازم داریم اینه مولتی مورتار و هدف قرار بدیم.

بخاطر فضای بازی داخل دیواره که بتل ماشین ایجاد کرده نایت ویچ ها براحتی در اون ناحیه حرکت میکنن.مولتی مورتار بطور مستقیم در دید ایر بمب ها یا روستر نیستن، پس خفاش ها خیلی سریع میتونن نابودش کنن

مپ دوم

مپ دوم یکم گول زننده تر بود چون روستر میتونست همه خفاش هایی رو که مولتی مورتارو میزنن از بین ببره و میدونیم که وقتی بتل ماشین به مولتی مورتار خیلی نزدیک شه اونم نایت ویچ ها رو میزنه.به علاوه باید ح اسم باشه که نیرو های گارد پست بتل ماشینمو مستقیم به سمت کراشر نکشونن.
به این خاطر تصمیم گرفتم بتل ماشینمو از این سمت بندازم که در برابر روستر سپر باشه تا خفاش ها مولتی مورتارو سریع بزنن.همچنین در سمت راست هیچ خطری وجود نداره که بتل ماشین از محدوده مولتی مورتار خارج شه و با وجود همه کنون ها در پایین مپ ،بتل ماشین به قدری زنده میمونه که نایت ویچ ها بیلدر هال رو بزنن.

همونطور که میبینید برنامه ریدیم خوب بود و حتی فک کنم این مپو سه ستاره کردن!

مپ سوم

این مپ یکم بیشتر گول زننده بود.ایر بمب ها دقیقا بغل مولتی مورتار قرار داشتن و جلوی ایر بمب ها جون زیادی وجود داشت(یعنی ساختمون هایی که جون زیادی دارن).من تصمیم گرفتم نایت ویچ هارو جوری قرار بدم که طولانی ترین مسیر ممکن رو برن تا همچنین زمانی که بتل ماشین هم برای نیروهای گارد پست دچار تاخیر بشه بدست بیارم.

تنها چیزی که روش تمرکز میکردم این بود که بیشترین زمان ممکنو به خفاش ها بدم چون میدونستم 5 یا 6 موج از اونها مولتی مورتارو نابود میکنن.

نقشه من کار کرد.حتی با وجود اینکه 2 تا از نایت ویچ ها شروع به زدن دیوار کردن به جای اینکه دور دیوار برن!
نتیجه گیری
امیدوارم مهم ترین بخش این اتکو یاد گرفته باشید.حتی با وجود اینکه این اتک یه اتک نیرو ول دادن به نظر میاد،اون نکته برنامه ریزی مسیریه که بتل ماشین طی میکنه.اتک های نایت ویچ هیچی جز لاتاری به حساب نمیان!
بنظر من بیشتر از 10 تا طرخ متفاوت وجود نداره(به لحاظ ساختار کلی)،پس شما کار بسیار زیادی برای کار روی حالت های مختلف دارید تا بهترین نتیجه رو ببینید.برای مثال،مپ دوم یا همون مپ لوزی،چیزیه که در هر نبردی بیاد میدونم چطوری نیروهارو بریزم که یه دو یا سه ستاره برای برد بدست بیارم!

 

ورود به کانال تلگرام عضویت در پیج اینستاگرام