» خانه » آپدیت » آپدیت اکتبر 2017 پیشنمایش سوم : چلنج های دوستانه به دهکده دوم می آید

آپدیت اکتبر 2017 پیشنمایش سوم : چلنج های دوستانه به دهکده دوم می آید

تمام اخبار اپدیت ماه October (مهر) کلش اف کلنز در این صفحه به روزرسانی خواهد شد

اپدیت جدید کلش اف کلنز در این ” لینک ” منتشر شد

ورود به کانال تلگرام

..::بروزرسانی پنجم 16 مهر::..
خط

چلنج های دوستانه به دهکده دوم می آید

چلنج های دوستانه

✅ در آخرین اسنیک پیک برای بروزرسانی این هفته، وییژگی پر تقاضایی رو بهتون معرفی میکنیم که مربوط به بیلدر بیس هستش: چلنج های دوستانه!

همونطور که روز گذشته هم گفتیم، ایکس پی کلن قلب تپنده کلش آو کلنزه، و حالا معیار دیگری هم وجود داره که مربط به بیلدر بیس میشه.

?با این بروز رسانی، میتونین هم تیمی هاتون رو به چالش دوستانه دعوت کنین مثه کاری که قبلا برای دهکده اصلیتون میکردید.
از چلنج دوستانه برای بهتر کردن قوای تهاجمی و نیروی دفاعیتون بهره ببرید.

?بهبودهای دهکده اصلی و بیلدر بیس:
همچنین یه چیزایی مربوط به کیفیت بهبود محیطی در دهکده اصلی و بیلدر بیس انجام دادیم که در بروزرسانی اعمال خواهد شد.

?در لیست زیر مواردی که انتظارش میره آمده:

?لغو نبرد دونفره اگر دیر انجام بشه منجر به این میشه که بازیکن حتما باید رقابت رو به پایان برسونه.
?کراشرها اگر دیواری بین اونها و نیروها باشه دیگه عمل نمیکنن.
?یک پرتاب نیرو (شلیک یا…) به هدف برخورد میکنه ولو اون نیرو بعد از شلیک بمیره(در هردوی دهکده ها)
?بهبود هوش مصنوعی(برای هردوی دهکده ها)

 

 

..::بروزرسانی پنجم 16 مهر::..خط

اسنیک پیک شماره 2 : بهبودهای کلنی

 

در این اسنیک پیک میخوایم نگاه اجمالی به برخی بهبودهای مربوط به کلن داشته باشیم که درآپدیت بعدی منتشر میشه.این بروزرسانی بستری رو فراهم میکنه برای محتواهای جدیدی که بعدها معرفی خواهند شد. اما هرچیزی در نوبت خودش…

xp یک کلن قلب تپنده هر کلنیه. برای سالیان روابط اجتماعی رو با نبرد، وجه رقابتی و تجربه های همکاری که با خودش دوستی و رقابت دوستانه آورده، ترکیب کرده. این مورد یکی از هسته های جذابیت کلش آو کلنز هستش که ما میخوایم رشد کنه.

به تازگی بیشترین تلاش ما بر وی بهبود سیستم تعیین حریف وار بوده. و همچنان در حال انجام و داریم روش با کمک شما کارمیکنیم. اما از طرفی قصد داریم از وجه های دیگه هم کارهایی بکنیم تا تجربه های شگفت انیزگی رو درون بازی داشته باشید.

در این بروزرسانی ویژگی های کاملا جدید رو میخوایم معرفی کنیم.

? ویژگی های جدید کلن:

  • سایز جدید وار دوستانه: 35 تایی و 45 تایی

 

 

  • محدودیت تماشای همزمان در اتک های وار از 20 به 30 نفر میرسه

 

 

  • شما حتی اگر درحالت تماشای دوباره یک اتک باشید به شما هشدار اتک وار داده میشه
  • همچنین الان دیگه میتونین در بخش تنظیمات کلنتون محدودیت تروفی بیلدر بیس هم بذارید

 

? ویژگی های بصری مربوط به کلن:

  • نشان های کلن: نشان کلن هم بصوربت عملکردی و هم بصری تغییرتی داره. با نشان های جدید شما نمیتونین حاشیه های نشانتون رو تغییر بدین. لول کلن شما بصورت بهتر و با گرافیک جالبتری نمایش داده میشه.

 

 

  • مسیر کلن: نیروهای دونیت داده شده چه برای وار چه برای نبردها از طریق یه مسیر کلن رفت و آمد میکنن.

 

 

? بهبودهای اجتماعی:

  • پیشنهاد کلن: ویژگی جستجوی کلن با بهبود مواجه میشه. دنبال کلن جدیبد میگردین؟ سیستم جدید جستجوی کلن اونها رو بر اساس فعالیت های وار، دونیت نیرو و غیره مورد بررسی قرار میده . دوس دارین کلنتون رقابتی تر باشه یا معمولی؟ انتخاب با شماست. جستجوی کلن دیگه حتی با حضور شما در یک کلن هم در دسترس خواهد بود. کلن دوستانتون رو در کلن های پیشنهادی میتونین ببینین و میتونین اونها رو بصورت برجسته ببینین.
  • ? چت کلن :
    در بخش چت کلن میتونین ببینین چه تعداد بازیکن آنلاین هستن.

 

 

  • ? لیست دوستان:
    در لیست دوستان اونهایی که آنلاین هستن برجسته خواهند شد. همچنین میتونین اتک دوستانتون رو از بخش لیست دوستان بصورت زنده تماشا کنین.

 

 

 

 

..::بروزرسانی چهارم 15 مهر::..خط

اسنیک پیک شماره 1 : ارتقای نیرو و دفاع های تاون هال 11

 

در طی این 3 اسنیک پیک که برای آپدیت هفته بعدی منتشر خواهد شدچند ارتقا برای دفاع و نیروها بوجود خواهد اومد.

بنظر شما هم لازمه تا قدرت بیشتری به نیروهاتون اضافه بشه تا بتونین از تاون هال 11 ستاره بگیرید؟ خب در ادامه چند باف برای نیروها معرفی خواهد شد.

 

گولم و والکری برای نجات!

 

 

 

در بروزرسانی بعدی، بازیکنان تاون هال 11 میتونن گولم رو تا سطح 7 و والکری رو تا سطح 6 ارتقا بدن! این ارتقا مثل همیشه شامل افزایش جون و آسیب میشه. جزئیات بیشتر شامل هزینه و زمان و غیره بعد در اطلاعیه جداگانه پیش از آپدیت هفته بعد منتشر میشه.

 

 

باف (قوی شدن) برای بمب تاور و ایرسوییپر!

 

باف (قوی شدن) برای بمب تاور و ایرسوییپر!

این افزایش سطح همچنین شامل بمب تاور و ایرسوییپر هم میشه. به نحوی که بمب تاور تا سطح 6 و ایرسوییپر تا سطح 7 قابل ارتقا خواهند بود.
ایرسوییپر قدرت فشار و جون بیشتری پیدا میکنه د رحالیکه بمب تاور علاوه بر جون بیشتر آسیب بر ثانیه بیشتر و قدرت آسیب بیشتری هم پیدا میکنه.
هردوی این دو سازه تغییرات ظاهری مرتبط با افزایش سطحشون پیدا میکنن. جزئیات بیشتر در هفته بعد منتشر میشه.

 

 

دیوارها دیوارها و بازهم دیوارها!

نهایتا بازیکنان تاون هال 11 بازهم 25 قطعه بیشتر دیواره میتونن به سطح 12 ارتقا بدن.که در مچموع 100 دیواره لول 12 میتونن داشته باشند.

 

?پس در نگاه کلی این تغییرات دراین اسنیک پیک بیان شد:

  1. گولم: ارتقا تا سطح 7
  2. والکری: ارتقا تا سطح 6
  3. بمب تاور: ارتقا تا سطح 6
  4. ایرسوییپر: ارتقا تا سطح 7
  5. اجازه آپگرید تعداد 25 دیوار بیشتر به لول 12

 

تغییرات ظاهری جدید در دهکده اصلی؟

در ویدیو معرفی پیش نمایش اول تغییر شکل مپ را شاهد هستیم که هنوز چیزی از آن گفته نشده

 

 

 

..::بروزرسانی سوم 10 مهر::..خط

 

بنظر میرسه با اعلام رسمی داریان در گفتگویی دوبخشی که در ادامه مشروحش رو خواهید خوند، در اواخر هفته آینده(برای ما) آپدیتی با محتوای تاون هالی خواهیم داشت. بدین معنا که فارغ از سطح جدید از نیرو یا سازه چیزی واقعا جدید به بازی اضافه خواهد شد.
اینکه این محتوای جدید تاون هالی چه چیزی میتونه باشه و یا بطور کلی سوپرسل به کدام سمت داره حرکت میکنه و برنامه های آتی اون چی هست رو میتونین با مطالعه بخش اول از گفتگوی پاوربنگ یا داریان با محوریت پرسش و پاسخ سوالات کاربران، بهش پاسخ بدید.

این ویدیو بخش اول گفتگو بود. بخش دوم هنوز نیامده
ضمنا این گفتگو مال قبل ارائه شدن بیلدرهال 7 هستش

 

سوال 1 : سوپرسل چطور دفاع و حمله رو تعریف میکنه و آیا از وضعیت فعلی راضی هست؟

پاسخ : در حال حاضر میشه گفت بهترین و با ثبات ترین تاون هال، تاون هال 10 هستش که اون بالانس مودر نظر از هر دو جنبه دفاع و حمله رو دارا هستش. هدف ما اینه که یه بیس مکس واقعا به این آسونی ها 3 ستاره نشه و ما بطور مداوم داریم روی محتواهای جدید کار میکنیم. در این بین اشاره ای به محتوای جدید در تاون هال ها شد که میتونه نوید دهنده سازه یا نیروی جدید در آپدیت پیش رو باشه.

سوال 2 : در هنگام تغییر الگوریتم تعیین حریف وار چه معیارهایی توسط تیم توسعه بررسی میشه و بطور کلی چه تحقیق و روالی برای اینکار وجود داره؟ چه در گذشته و چه در آینده چه ملاک هایی برای این کار وجود داره؟

پاسخ : بعد از تغییر الگوریتم تعیین حریف وار د رهتفه های اخیر، ما داریم دیتاهای مربوط به این جریان ور بررسی میکنیم. تغییرات دیگری بازهم در راه هستن که بعد آپدیت بعدی که با تغییر محتوای بازی همراه خواهد بود اون رو انجام میدیم. ما همیشه داریم نحوه تعیین حریف وار ها رو مانیتور میکنیم و هدف نهایی ما هرچه متعادل تر شدن تعیین حریف در وار هستش تا باعث ایجاد مزیت یا تحمیل شرایط سخت به کلن ها در وار نشه بخصوص در مقابل کلن های مهندسی. ما قرار نیست حرکات رادیکالی و تند برای مقابله با اکانت های مهندسی انجام بدیم. ما دائما تغییر ایجاد میکنیم بعد دیتاهای بدست اومده حاصل از تغییراتمون رو بررسی میکنیم و بازهم تغییرات بعدی رو اعمال میکنیم.

سوال ۳ : چقدر دقیقا شما به ایده های جدید که داخل فروم بیان میشه بها میدید و چقدر امکان داره اون ایده ها واقعا به داخل بازی راه پیدا کنن؟

پاسخ : ما ایده ها رو از هر جایی میگیریم. از فروم از بازیکنایی که باهاشون بازی میکنیم و از نامه هایی که اتز سرتاسر دنیا برامون میرسه. د روقاع تغییرات این مدلی رو بصورت تیمی انجام میدیم. به این شکل که هر کدوم از اعضای تیم ایده هایی که بدستش میرسه یا حتی به ذهنش یمرسه رو مطرح میکنه و ما بررسی میکنیم تا چه حد اجراییه. جالبه بدونین همین بیلدربیس هم محصول یکی از ایده های مطرح شده در فروم هستش!
اولین چیزی که داریم روش کار میکنیم سرچ های طولانی در لیگ های بالاست. درواقع ابرها ناشی از تعداد بالای بازیکنان آنلاین به نسبت بازیکنان آفلاین هستش. ما با تعداد بسیار زیادی پیشنهاد روبرو هستیم برای حل اون. یکی از ایده های مطرح شده برای لیگ لجند مبارزه نفر به نفر هستش(مشابه چیزی که در بیلدر بیس وجود داره). ما تلاش کردیم تمام پیشنهادهای خوب رو در بیلدربیس بیاریم و درواقع بیلدر بیس کاملا بر اساس پیشنهادات کاربران ایجاد شده. پیشنهادهایی که شاید انجامشون در دهکده اصلی با ریسکهایی که داشت مناسب بنظر نمیرسید. گرچه بعضی از ایده ها رو هم از دهکده اصلی میشه به بیلدربیس آورد. مثل رویدادهای ترکیبی.

سوال ۴ : تا حالا شده نیرو، اسپل یا سازه ای که ایده خیلی خوبی هم بوده برای دهکده اصلی، اما در هنگام پیاده سازی موفق نبوده؟

پاسخ : بلی خاطرم هست نیرویی داشتیم متشکل از سه عدد گابلین به نام زابلین! که ت مراحل نهایی اجرایی شدن هم پیش رفت منتها در هنگام اجرای نهایی متوجه شدیم بمرور زمان قراره با این نیرو به مشکل بخوریم و توسعه اون کار آسونی نخواهد بود.
درواقع ما در ابتدای تلاش برای نیروی جدید به این فکر میکنیم درکجا الان کمبود حس میشه. آیا نیاز به نیروی جلودار داریم؟ آیا نیاز به نیروی آسیب زننده داریم و یا نیاز به جون بالا حس میشه؟ اول این مضوع رو بخوبی بررسی میکنیم. در واقع اول به این فکر میکنیم نیرویی که میخوایم اضافه کنیم باید چه کاری انجام بده و بعد میریم برای پیاده سازی اون.

سوال ۵ : نظر به اینکه تیم کلش میخوان بازی رو برای سالیان سال زنده نگه دارن، برنامه معنا دارتون برای جهت گیری بازی چیه؟ آیا تاون هال ها رو مرتب اضافه میکنین یا در فکر گسترش بازی در ابعاد دیگه هستید؟
پاسخ : خب ما اخیرا بیلدر بیس رو بعنوان یه تغییر بزرگ داشتیم اما الان دیگه احساس نیاز یک تغییر بزرگ و اساسی برای دهکده اصلی حس میشه تا بازیکنا رو تشویق به ادامه کبنه و افرادی که رفتن رو هم حتی برگردونه. ما نیاز به یه آپدیت بزرگ داریم و این همون چیزیه که داریم روش کار میکنیم. ما به دنبال چیزی هستیم که تمامی سطوح بازیکنای داخل بازی رو در بر بگیره و بمحض اضافه شدن همه بتونن باهاش بازی کنن.
فعلا برنامه ای برای نیروی موقتی مخصوص یک رویدادهای قبلی بصورت ثابت در بازی نداریم اما ممکنه باز هم مثلا ویزارد یخی رو در بازی ببینیم.
سوال ۶ : بنظر شما از دیدگاه سوپرسل، نکات منفی ایجاد حالت حمله نفر به نفر(مشابه بیلدربیس) فقط برای لیگ لجند چیه؟
پاسخ : در نگاه اول اینکار اون مشکل ابرها و سرچ طولانی رو حل میکنه. اما چطور پیاده سازی بشه؟ ایا اونا رو مجبور کنیم حتما نفر به نفر بجنگن یا بصورت قابلیت اختیاری براشون در نظر بگیریم. بنظر میرسه نمیشه چندان این مورد رو در دهکده اصلی انجام داد. خیلی ها هستن که دوست ندارن بصورت نفر به نفر بجنگن. (این هم در نظر بگیرید که با اعمال حمله نفر به نفر در دهکده اصلی در لیگ لجند، بسیاری از ویژگی های فعلی تغییر خواهد کرد. از سیستم شیلد تا دفاع تا بسیاری از موارد فعلی) همچنین به این هم فکر کنین اگر تعداد بسیار زیادی از بازیکنا آفلاین باشن چه حالتی پیش میاد؟ ما برای حل مشکل ابرها در لیگ های بالا همچنان روی راه حل های مختلف کار میکنیم اما بنحوی که جنبه های دیگه در اثر اون براشون مشکل پیش نیاد. از مشکلات فعلی اینه که بازیکنا هرقدر بالاتر میرن حریف کمتری دارن و نمیتونن واقعا ببینن تا کجا میتونن بالا برن و این طولانی بودن سرچ مانع بزرگی محسوب میشه.

 

سوال ۷ : تیم توسعه در حال حاضر چه مواردی رو در اولویت کاریشون قرار دادن؟ مثلا: ابرهای لجند، تعیین حریف وار، رفتن بازیکنان، دردسترس بودن هیروهای درحال ارتقا در وار، تاون هال 12، بیلدرهال 7، هوش مصنوعی بیلدربیس
پاسخ : چیزی که همیشه برای ما اولویت محسوب میشه اینه که بازی همیشه جالب و جذاب باشه. فان باشه و شما رو وادار کنه بطور متناوب به بازی سر بزنین.
اما در حال حاضر اولویت اصلی ما تعیین حریف وار هستش. در کنار اون برطرف کردن مشکل طرچ طولانی لیگ های بالاتر هم برای ما اهمیت داره.
بعد از این مورد و همچنین چیزایی که میدونیم قراره بیاد مثل بیلدرهال 8 و محتوای اون برمیگردیم به محتوای تاون هال ها که داریم روشون کار میکنیم.
اینا مواردین که داریم مورد به مورد روشون کار میکنیم. گرچه اگر موارد خاصی به ناگهان لازم بشه روی اونها سوئیچ میکنیم. فعلا اولویت های ما همین موارد هستن.

 

 

..::بروزرسانی دوم 5 مهر::..خط

آپدیت

 

آپدیت جدید کلش اف کلنز به صورت رسمی تایید و به زودی منتشر خواهد شد .

اما باز هم سوپرسل دست به تغییرات جدید زده است و از بهترین آن میتوان به تغییر دوباره در سیستم حریف یابی اشاره کرد.

سیستم حریف یابی درکلن وار دوباره تغییر خواهد کرد و سیستم قبلی که با اشکالات بسیاری مواج بود به زودی تغییر خواهد کرد.

 

خبر تغییر دوباره سیستم حریف یابی
و دو ‌موضوع کلی

  1. قدرت حمله تاثیر بیشتری برای حریف یابی دارد
  2. زمان سرچ طولانی تر خواهد شد.

ترجمه متن منتشر شده سوپرسل:

الگوریتم پیدا کردن حریف کلن وار تغییر میکنه!

با تغییراته اخیر که در الگوریتم پیدا کردن مچ وار انجام شده , ما یک سری فید بک داشتیم و هم چنین عینا شاهد وار ها بوده ایم , ما احساس کردیم که باید تغییراتی انجام بدهیم .

این تغییرات بازتابش بیشتر بر روی خود شخص هست تا وزن کلی وار , اما خیلی بیشتر بر روی قدرت حمله ای هر شخص دقت میشود.

حتی جلو تر , ما میخواهیم سرچ وار رو دست کاری کنیم تا مچ بهتری بیاره برای جفت طرف. این جریان بدان معنی هست که زمان سرچ وار در ازا از این پس بیشتر میشود (در بعضی جریانات خیلی بیشتر از معمول) تا بهترین سرچ رو الگوریتم ما برای بازیکنان بوجود بیاره.

ساده براتون توضیح بدم که اگه قدرت حمله شما بیشتر باشه یعنی هیروهای بالاتری داشته باشید خیلی طبیعی هست که حریفتون از نظر دفاع از شما قویتر باشه .

یعنی شما یک تاون یازده داشته باشید و حریف دوتا یا کلا مپ اینفرنو دار بیشتر داشته باشه که مطمنا زدنشون دردسر بیشتری برای کلن ها داره

 

 

Builder Hall 7

Builder Hall 7

 

 

بیلدرهال ۷ به دهکده دوم خواهد آمد .

در بیلدر هال هفت میتوانید بدست بیاورید:

  • ۱ عدد تسلا
  • ۱ عدد شعله افکن
  • ۱ کمپ جدید
  • ۲۰ عدد دیوار
  • ۱عدد جاینت کنون
جاینت کنون

جاینت کنون

 

اطلاعات کامل جاینت کنون را میتوانید از این« لینک »مشاهده کنید .

 

لول ۱۴ نیروها در دسترس قرار خواهد گرفت:

  • Raged Barbarians: در هر کمپ 5 عدد بیشتر
  • Sneaky Archers: در هر کمپ 2 عدد بیشتر
  • Boxer Giants: افزایش قدرت مشت
  • Beta Minion: افزایش قدرت هدفگیری از فاصله دور
  • Bomber: افزایش قدرت بمب بزرگ
  • Baby Dragon: افرایش توانایی ویژه خشم
  • Cannon Cart: قدرت بیشتر +20
  • Night Witch: افزایش سرعت فراخوانی خفاشها +20%

 

  • آزاد سازی بتل ماشین لول 20
  • آزارد سازی بالن اسکلت انداز

 

Drop Ship

بالن اسکلت انداز

اطلاعات کامل بالن اسکلت انداز را میتوانید از این« لینک »مشاهده کنید .

 

 

اما آپدیت به اینجا ختم نخواهد شد و دهکده اصلی هم هست هنوز

 

..::بروزرسانی اول 9 شهریور::..خط

 

لو رفتن سه اسپل جدید توسط اسپانسر

 

slow spell coc

 

همه اسپانسر رو از لو دادن اولین تصاویر کشتی که ماه ها قبل از تایید رسمی توسط اون مطرح شده بود، به یاد داریم.

اینبار هم اسپل های جدیدی رو برای کلش آو کلنز افشا کرد.

در توضیح این تصویر میشه خیلی صحبت کرد

نکته بارز این تصویر جدای از مطرح شدن دو اسپل برای بیلدربیس، منبع ساخت اسپل سم هست که دارک ذکر شده اما میدونیم در حال حاضر در بیلدربیس خبری از دارک نیست.

همچین عملکرد اسپل سم هنوز بطور کامل مشخص نیست چرا که گمانه زنی هایی درمورد تاثیر این اسپل بر روی برخی سازه های دفاعی انجام شده که عملکرد این اسپل رو به آنچه که در کلش رویال قبلا دیدیم شبیه میکنه.

اسپل ریج در بیلدربیس با توجه به سابقش در دهکده اصلی بعنوان یه اسپل الکسیری شناخته میشه. اما درمورد ظرفیت های این دو اسپل اطلاعات دقیق نداریم.

اسپل دیگه برای دهکده اصلی پیش بینی شده که عملکرد کندکنندگی رو داره. یعنی میزان آسیب بر ثانیه یک سازه دفاعی(و یا نیروی کلن؟) رو کاهش میده. بعبارتی از نظر آسیب شما با اون سازه دفاعی با سطح پایینتر از واقعیش روبرو هستید که بسته به موقعیت در اتک میتونه به شما کمک شایانی بکنه.

میدونیم آپدیت بزرگی درماه اکتبر برای کلش آو کلنز در پیش داریم. اسپنسر هم بارها ثابت کرده اطلاعات نسبتا دقیقی رو میتونه پیش از تایید نهایی، منتشر کنه.

بجز این سه اسپل بقیه موارد داخل تصویر یا قبلا در بازی بصورت موقت وجود داشتن و یا هنوز بعنوان گزینه جدی مطرح نشدن.

 

ویدیو شبیه سازی اسپل جدید
Slow Spell

این اسپل فقط از طریق منبع معتبری (اسپانسر) لو داده شده و حتی زمان ورود آن به بازی هم معلوم نیست .

 

این مطلب در بالای صفحه بروز رسانی میشود

ورود به کانال تلگرام عضویت در پیج اینستاگرام