» خانه » مطالب »  در مورد هتل درویشی مشهد بیشتر بدانید

 در مورد هتل درویشی مشهد بیشتر بدانید

 در مورد هتل درویشی مشهد بیشتر بدانید

مشهد را میتوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری و توریست پذیری در ایران را دانست. این شهر دارای جاذبه های بسیار فراوانی بوده که می تواند سالانه پذیرای بسیاری از مهمانان خود باشد این شهر را به نوعی پایتخت ایران زمین می دانند و به طور کلی ایران و فلات ایران با داشتن وسعتی بسیار زیاد و داشتن فصل های گوناگون توانسته است لقب کشوری چهار فصل را به خود اختصاص دهد به همین دلیل این شهر از لحاظ آب هوایی توانسته است یه یکی از بهترین شهرهای ایران تبدیل شود که با داشتن جاذبه های بسیار زیادی مانند جاذبه های طبیعی و همینطور جاذبه های تاریخی می تواند برای شما بسیار خوشایند باشد و سفری پر خاطره را برا شما به ارمغان بیاورد.

این شهر و تور ارزان مشهد توانسته  توجه بسیاری از افراد داخلی و خارجی به خود جلب کند که از میان آنها می توان به گردشگران خارجی و همینطور گردشگران خارجی اشاره کرد مشهد با داشتن نگین امامت شیعیان یعنی امام رضا علیه السلام توانسته است توجه بسیاری از مذهبیون سراسر جهان از جمله شیعیان را به خود جلب کند که در میان عراقی ها و همینطور لبنانی ها بیشترین خارجی های هستند که از این شهر بسیار زیبا و در عین حال مزین شده با امام شیعیان در سال دیدن می کنند. در این شهر علاوه بر بارگاه ملکوتی امام هشتم شما میتوانید جاذبه های مانند مسجد گوهرشاد و همینطور آرامگاه نادر شاه افشار و در کنار همه این موارد شاندیز و طرقبه نیز از دیگر جاذبه هایی هستند که در مشهد می توانید از آنها دیدن کنید و این موارد جزئی از جاذبه های گردشگری طبیعی و هیجان انگیز مشهد می باشد. اما باید به همه این موارد نیز توجه داشته باشید که در تنها در صورتی می توانید در مشهد از جاذبه های مختلف آن بهره مند شوید که تنها در مراکز اقامتی مناسب و مطلوب ساکن شوید و از ماندن خود در این شهر نیز بتوانید به طور کامل استفاده کنید.

هتل درویشی مشهد

این هتل بسیار زیبا که یکی از مرتفع ترین ساختمان های مشهد به حساب می آید دارای تعداد بسیار زیادی اتاق چیزی در حدود 200 عدد به بالا می باشد که روزانه و سالانه پذیرای بسیاری از زوار و کسانی که به مشهد مدص می آیند می باشد. این هتل تنها هتل آتریوم در این شهر بوده و می توانید با اقامت در هتل ها و سوییت های مختلف این هتل اقامتی رویایی در این شهر داشته باشدو این هتل دارای معماری منحصر به فرد بوده که در  آن از معماری 8 کشور جهان الهام گرفته شده است. این هتل با داشتن امکانات و خدماتی بسیار منحصر به فرد برای شما می تواند بسیار خوشایند باشد. در این هتل شما می توانید با ایتفاده از روف گاردن و همینطور سالن صبحانه ای به نام ارغوان به صرف وعده های صبخانه و نهار و شامی دلپذیر بپردازید در حالی که در صبح هنگام و در شب هنگام از امکاناتی مانند دیدن طلوع خورشید و همینطور غرو ب طلوع خورشید را ببینید.  تور قشم در سفرهای پاییزی بسیار مناسب است.

به گزارش سفر باتو ، این هتل دارای بخش مجزایی برای غذاهای ایتالیایی و همینطور غذاهای فست فودی می باشد که همین امر در نوع می تواند بسیار جالب و در عین حال جالب توجه باشد. شما می توانید در رستوران آتریوم ایرانی غذاهای بسیار لذیذ و منحصر به فردی که تمامی آنها ریشه ای وطنی داشته اند را امتحان کنید و از آنها نهایت لذت را ببرید. رستوران مراکشی در این رستوران علاوه بر برخورداری از غذاهای بین المللی می توانید غذاهایی بسیارلذیذ نظیر غذاهای عربی اللخصوص غذاهای  مراکشی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید تا حد بسیار زیادی برای شما و تمامی مهمانان این هتل جالب و قابل توجه باشد. رستوران باربیکیو نیز برگ برنده ای است که می توانید در ای هتل از انها نیز دیدن کنید. این رستوران که در بخش بار بیکیو هتل قرار دارد می توانید از شما با داشتن سیخ های کبابی بسیار لذیذ از شما پذیرایی کند. در این رستوران شما می تووانید انواع غذاهای بین المللی و کباب های بین المللی را امتحان کنید که در فضایی بسیار زیبا و همینطور دلچسب لذت خوردن کباب های خوشمزه چندین برابر می شود. تالارهای هتل درویشی می تواند پذیرای شما و مهمانی های شما باشد. جالب است بدانید که این هتل در یکی از بهترین خیابان های مشهد قرار دارد و آن هم خیابان امام رضا است که همین امر سبب دسترسی هرچه بیشتر به مکان ها و جاهای تفریحی و دیدنی مشهد می شود. فاصله ای که این هتل با جایی مانند نمایشگاه بین المللی مشهد دارد با ماشین چیزی در حدود 20 دقیقه فاصله دارد  همچنین این هتل با داشتن فاصله ای در حدود هفت دقیقه با یکی از بهترین مراکز خرید مشهد توانسته است در لوکیشنی بسیار قوی قرار بگیرد. این هتل در نزدیکی طرقبه قرار دارد به طوری که با ماشین در حدود 30 دقیقه فاصله دارد.