» خانه » مطالب » بخش های دیدنی و تاریخی جزیره بسیار زیبای کیش

بخش های دیدنی و تاریخی جزیره بسیار زیبای کیش

بخش های دیدنی و تاریخی جزیره بسیار زیبای کیش

ایران را بی اغراق باید یکی از جذابترین و همینطور زیاترین کشورهای سراسر عالم هستی و جهان دانست زیرا دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار بیشماری بوده کر هر بیننده ای را به وجد خواهد آورد جالب است بدانید که ایران کشوری چهار فصل می باشد که هر سه ماه یک بار و در پایان هر فصلش و شروع فصلی دیگر، جلوه ای دیگر از زیبایی خود را به نمایش می گذارد و همین موضوع سبب شده است که کیش دارای دیدنی ها و جاذبه های بسیار بیشماری باشد که با توجه به این که دیگر در فصل پاییز قرار گرفته قرار دارند یکی از مقصدهای مناسب برای سفرهای داخلی  جزیره ی کیش می باشد که با داشتن آب و هوایی بسیار مناسب و همینطور جذاب می تواند مقصد بسیار مناسبی برای گردشگری و همینطور خوش گذرانی باشد جزیره کیش در بخش های جنوبی کشورمان و در میان آب های نیلگون خلیج همیشه فارس قرار گرفته است و از دیرباز مورد توجه بسیاری از گردشگران و همینطور تاریخ دانان و مورخان قرار گرفته است و همینطور حکرانان بسیاری در این منطقه از کره زمین نیز به گشت و گذار و همینطور حکرانی مشغول بوده اند. به راستی که باید یکی از زیباترین نقاط زمین را جزیره ی کیش معرفی نمود. جزیره ی کیش یکی از جزایر خلیج فارس و واقع در استان هرمزگان و شهرستان بندرلنگه است که سالانه حدود ۱ میلیون گردشگر از آن بازدید می کنند. کیش را اکثرا به عنوان یک جزیره ای صرفا توریستی و با جاذبه های مدرن شناخته اند که این امر بسیار اشتباه بوده و این جزیره دارای مناطق جذاب بیشماری می باشد اما این جزیره دارای جاذبه های محلی فراوانی است ک ما می خواهیم از این جاذبه های دیدنی کیش بهترین های آن ها را به شما معرفی نماییم. با سفرباتو همراه شوشدتا تعدادی از این جاذبه های گردشگری و بسیار زیبای کیشرا برای شما معرفی کنیم تا در سفرهای بعد ی خود از آنها لذت کافی را ببرید.

باغ بسیار زیبای آهو های کیش

جزیره کیش در قیمت تور کیش یکی از منطقی می باشد است که از آهو ها حفاظت می کند و بدون شک در بسیاری از مناطق آهو این حیوانات بسیار زیبا و دوستداشتنی را مشاهده خواهید کرد که دیدن آنها برای شما بسیار جذاب و قابل توجه می باشد بوستان آهو ها یکی از جاهایی است که کمتر کسی از گردشگران به این منطقه حفاظت شده بسیار زیبا در طول سفر خود به کیشو این جزیره سر خواهد زد زیرا در کیش بیشتر به تفریحات آبی یا اجراهای شبانه مشغول شده و سرگرمی هایی از این دست در این جزیره دارای طرفداران بسیار زیبای می باشد در سفر به کیش حتما به این منطقه بروید و آهوان زیبایی را که به این طرف و آن طرف می دوند دیدن کنید در این بوستان در انتهای خیابان فردوسی کیش قرار گرفته است و یکی از مناطق حفاظت شده در جزیره بسیار زیبای کیش به شمار می آید در این منطقه همچنین این امکان را دارید که از آهو و همینطور شیر و همچنین روباه و شغال و میمون های بازی گوش و دوستداشتنی و گوزن ها  و همینطور انواع پرندگان را نیز دیدن کنید که علاوه بر این که بسیار جالب است سبب می شود تا شما خاطرات بسیار جذاب و همبینطور منحصر به فردی را برای خود رقم بزنید که سال های بعد با مرور آنها خنده بر لبان شما جاری شود جالب است بدانید که بدانید در این منطقه حفظت شده آهوها به صورت آزادانه زندگی می کنند ولی حیوانات دیگر در قفس نگهداری می شوند  این که بتوان این آهوان زیبا را از نزدیک دید می تواند یک تجربه بسیار شگفت باشد ، خوب است که این تجربه شیرین را در سفر بعدی داشته باشید.

در ادامه با سفر باتو  همراه باشید تا با تعدادی دیگر از جاذبه های گردشگری این منطقه بسیار زیبا و جزیره کیش در خدمت شما باشیم. تفریحات آبی کیش یکی از پر طرفدار ترین تفریحاتی است که در کیش به آنها خواهد پرداخت. در سفر به جزیره کیش، این امکان را دارید که علاوه بر بازدید از مناطق دیدنی کیش تفریحاتی جذاب و پرهیجان را تجربه کنید که برایشما خاطره انگیز خواهد بود و در واقع کیش را می توان معدن تفریحات آبی کشور به حساب آورد. تفریحات آبی کیش شامل موارد مختلفی از جمله غواصیو همینطور موج سواری و همچنین جت اسکی سواری بسیار پر هیجان و پر سرعت و همینطور پاراسیلینگ و قایق سواری دانست که سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران و همینطور توریست های بسیار زیادی برای استفاده از این امکانات بسیار خاص به این جزیره سفر میکنند همچنین اگر دنبال هیجان و ماجراجویی هستید می توانید سراغ جت اسکی و اسکی روی آب بروید. پاراسل برای کسانی مناسب است که علاقه به پرواز روی آب دارند.